dziwne krostki

1. Data: 2004-08-02 10:35:25

Temat: dziwne krostki
Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to moze byc za swinstwo: w okolicy odbytu male nie bolace
krostki/brodawki podobne do malych kurzajek?

pzdr

2. Data: 2004-08-02 16:55:54

Temat: Re: dziwne krostki
Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <g...@N...pl> napisał w wiadomości
> Co to moze byc za swinstwo: w okolicy odbytu male nie bolace
> krostki/brodawki podobne do malych kurzajek?
>
> pzdr

mogą to być zmiany spowodowane przez wirusa z rodziny papilloma ( z tej
grupy pochodzi wirus odpowiedzialny za brodawki skórne (=kurzajki))
ale w okolicy narządów płuciowych zmiany spowodowane sa przez inne
gatunki( choroba przenoszona przez kontakty seksualne).Trudno mi powiedziec
czy to jest to o czym myśle, bo nie widziałam tych zmian. Najlepiej idż do
lekarza, bo jezeli jest to zmiana spowodowana przez wirsa, to moze być
zakażna.
pozdrawiam
Renia

3. Data: 2004-08-03 06:34:34

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale w okolicy narządów płuciowych zmiany spowodowane sa przez inne
> gatunki( choroba przenoszona przez kontakty seksualne).

hmmm z tym moze byc problem bo jak sama wspomnialas przenosza sie przez
kontakty plciowe ;))

Trudno mi powiedziec
> czy to jest to o czym myśle, bo nie widziałam tych zmian.

wiec sa to brodawki wlasnie jak male kurzajki z 1-2mm wys i takiej samej
srednicy z tym ze sa gladkie a nie jak kurzajki 'kalafiorowate'

Najlepiej idż do
> lekarza, bo jezeli jest to zmiana spowodowana przez wirsa, to moze być
> zakażna.

hmmm no wlasnie - do jakiego?

4. Data: 2004-08-03 06:56:04

Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dermatologa
Renia

5. Data: 2004-08-09 00:24:55

Od: "Jurgen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moje profesorskie doświadczenia zawodowe mówią mi że krostki te są wynikiem
infekcj przez bakterię odbytus ciepłolubus brodavsis którą zapewne zaraziłeś
się od swojego partnera sexualnego tygrysa szablozębnego..

uraz kolana
Ból wątroby po zupie mlecznej??
Głodówka zdrowotna
Koszt leczenia SM?