Re: dziwny problem

From: n...@p...ninka.net
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dziwny problem
Date: 11 Sep 2000 16:32:59 -0700

"Ewa" <p...@g...pl> writes:

> Witam - mam problem, prosze, nie odsylajcie mnie na paranauki. Kupilismy
> dom - taka bardzo stara wiejska chalupa. Remonty itp. i wszystko OK do dnia,
> w ktorym przyszedl sasiad z informacja, ze tu, na podworku, sa pochowani
> ludzie - ofiary radzieckich wojsk i on prosi, zeby im nie zaklocac spokoju -
> w miare mozliwosci
> To sie da - to trzeba zrobic - ale powiedzcie, jak mieszkac z grobami na
> podworku? To chyba nawet nie obawa przed ''duchami'' ale ....no wlasnie,
> skad to dziwne uczucie, ze groby na podworku sa - bez obrazy, ale nie na
> [...]

Po co tlumic? Jesli ow sasiad ma racje to trzeba zrobic ekshumacje
zwlok i przeniesc je na prawdziwy cmentarz.
Tyle.

A ten sasiad jak taki madrzutki i wszystkowiedzacy i tak mu zalezy na
tych ofiarach to dlaczego nie przyszedl i nie powiedzial Ci o co
chodzi PRZED skonczeniem remontu? Ba, zanim w ogole kupilas ta
chalupe?
I dlaczego przez tyle lat nikt wczesniej nie dokonal ekshumacji zwlok?
przez 40 co najmniej lat? Wczesniej nikomu to nie przeszkadzalo?

PS: podsumowujac, mysle ze ten twoj sasiad konfabuluje bo cie z
jakiegos powodu nie lubi i chce ci zycie obrzydzic.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net