Re: dziwny problem

Data: 2000-09-13 02:07:58
Temat: Re: dziwny problem
Od: n...@p...ninka.net

"Ewa" <p...@g...pl> writes:

> ------------------ Sasiad ma racje i groby z okresu poznej wojny sa faktem -
> nie tylko na tym podworku zreszta. Po prostu prawie cala wies zostala ''

Skad wiesz ze ma racje? tak naprawde to nie bedziesz wiedziec na 100%
dopoki nie wykopiesz kosci.

> wycieta '' przez sojusznikow i tak chowano - nie wiem, czy zwyczaj, czy nie
> mozna bylo inaczej, niewazne. Twoje rady sa genialnie proste - nawet tez mi
> to przemknelo przez mysl, ale jednoczesnie dosc trudne w zrealizowaniu
> formalnym. A poza tym - niekoniecznie bedac bardzo wierzaca - mam szacunek

Dlaczego?
Zupelnie sie serio pytam jakie problemy pietrza sie przed ekshumacja
zwlok?
Owszem, papiery trzeba zalatwic ale nie wydaje mi sie zeby powod iz
nie chcesz miec cmentarza na podworku byl malowystarczajacy.

> dla ludzi - zywych ale tez martwych i nie wiem, czy koniecznie trzeba im
> zaklocac spokoj.... wolalabym raczej - jednak - pogodzic sie z tym
> psychicznie...choc przyznaje, nie jest to proste.

No to jak wolisz. Ja osobiscie usunelabym zwloki z podworka, ale jak
chcesz sie z tym godzic... twoja sprawa.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net