e-deklaracje

51. Data: 2012-04-28 10:59:00

Temat: Re: e-deklaracje
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 11:09, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> przede wszystkim trzeba mieć armię i to silną, żeby utrzymać pokój. My
> nie mamy żadnej

I nie będzie z tym lepiej. Musisz szukać innych rozwiązań.
Jakoś mi się tak zdaje, że skoro już 'planujesz' scenariusz wojenny,
to wypada być po prostu częścią dużych, silnych organizmów.
Ale UE i NATO pewnie Ci się nie podoba ?

52. Data: 2012-04-28 11:22:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 11:08, Chiron pisze:

> Ty masz bliźniaczki? Pytam- bo nie wiem. No ale jak sobie mam takie
> zafundować? Pomijając...inne czynniki:-) - to mam wpływ na to, czy będą
> bliźniaczki, czy trojaczki?

Mam jedno, ale do obsłużenia całości zwrotu z jednej niewysokiej pensji
wystarcza. Ty - domyślam się - masz w rodzinie dwie pensje. Więc jeśli
nie -raczki, to kilka jedno po drugim, na to samo wyjdzie w efekcie
końcowym ;)

53. Data: 2012-04-28 13:01:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarcza. Ty - domyślam się - masz w rodzinie dwie pensje. Więc jeśli
> nie -raczki, to kilka jedno po drugim, na to samo wyjdzie w efekcie

Znaczy jedno dziecko wystarcza, zeby nie placic podatkow (przy niewysokiej
pensji)? Jesli to prawda, to niech Chiron z prezesem nadal powtarzaja, ze
najwiecej placa najbiedniejsi.

54. Data: 2012-04-28 18:50:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> E, no to Ty się pośpieszyłaś.
>
> BTW Czy oprócz potwierdzenia był jakiś sposób, żeby sobie wydrukować
> kopię? Bo jakoś nie pomyślałam o tym, a pewnie by się przydała.

Kopię deklaracji czy potwierdzenia?
Ja od zawsze korzystam z : http://www.ips-infor.com.pl/index.php?ml=1&mg=3

Można wydrukować i deklarację i potwierdzenie. Prosty, przejrzysty program.

--

Paulinka

55. Data: 2012-04-28 19:39:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 20:50, Paulinka pisze:

> Kopię deklaracji czy potwierdzenia?

Kopię deklaracji.

> Ja od zawsze korzystam z :
> http://www.ips-infor.com.pl/index.php?ml=1&mg=3
>
> Można wydrukować i deklarację i potwierdzenie. Prosty, przejrzysty
> program.

A, czyli nie korzystałaś z oficjalnej strony rządowej. Może to i lepiej. ;)

Ewa

56. Data: 2012-04-28 19:45:32

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Kopię deklaracji.

> A, czyli nie korzystałaś z oficjalnej strony rządowej. Może to i lepiej. ;)

No to zapisz droga koleżanko do ulubionych adres IPS-ów na przyszły rok,
nie będziesz się wkurzać ;)

--

Paulinka

57. Data: 2012-04-28 20:29:12

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 21:45, Paulinka pisze:

> No to zapisz droga koleżanko do ulubionych adres IPS-ów na przyszły
> rok, nie będziesz się wkurzać ;)

No dzięki, zapisałam, może nie zapomnę do przyszłego roku, że mam coś
takiego w zakładkach. ;)

Ewa

58. Data: 2012-04-28 21:55:46

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarcza. Ty - domyślam się - masz w rodzinie dwie pensje. Więc jeśli
> nie -raczki, to kilka jedno po drugim, na to samo wyjdzie w efekcie

Pensyjka jedna, dzieci dorosłe, zarobek czasem dodatkowy, czasem nie- a i
tak mnie okradają co roku. A nowe dzieci...wiesz- raczej czekamy na wnuki.
Właściwie, to juz powinniśmy je mieć, ale dzieci jakieś takie nie bardzo
chcące mieć dzieci:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

59. Data: 2012-04-29 19:07:48

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jnesk3$vv3$3@news.icm.edu.pl>, x...@p...fm
says...

> E, no to Ty się pośpieszyłaś.
>
> BTW Czy oprócz potwierdzenia był jakiś sposób, żeby sobie wydrukować
> kopię? Bo jakoś nie pomyślałam o tym, a pewnie by się przydała.

Z programu rządowego można w każdym momencie wydrukować kopię i
potwierdzenie, można też zapisać kopię danych na np. pendrive
[vel. klucz usb]. A co do wysyłania - wysyłam od trzech lat i
bez problemu. W tym roku wysłałem na początku kwietnia i
potwierdzenie poprawności [vel. Urzędowe Poświadczenie Odbioru]
odebrałem chyba po 3 minutach.
Od trzech lat sprawdzam też poprawność obliczeń [internet, rok i
dwa lata temu "darowizna z krwi", 1% na jakieś szczytne cele,
przychód tylko z jednej umowy o pracę] i wszystko się zgadza.

PF

60. Data: 2012-05-01 16:16:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 14:31, Przemysław Dębski pisze:

> Na Europe i rekord nie wybieramy się jednak wcale - dzięki więc za
> gotowość w razie nie wyjeżdżania :)

Rekord pobity w każdym razie :)

Dlaczego
Po czynach ich poznacie:)