Re: egzamin na medycyn

From: "Norbert" <p...@n...gg>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: egzamin na medycyn
Date: Fri, 4 Jul 2003 22:39:18 +0200

> Norbercie , faktycznie masz dylemat , informatyka nęci okropnie,sama bym

> chyba wybrała ale po kilku bezsennych nocach. Napisz co postanowiłeś!
> Czytałeś "Żostać Bogiem" Laury de Monto (pseudonim studentki medycyny,
> polecam). Pzdr. L.

Wybiore z pewnoscia medycyne. Tylko problem tez w tym, ze nikt w calej
rodzinie nie mial nic wspolnego z medycyna. Zdawalem teraz te egzaminy i
tylko slyszalem ze ktos mial mamusie lekarza, tatusia, a tutaj mamusia znala
pana profesora... Mam nadzieje ze beda tam ludzie z honorem.
Gdyby sytuacja w kraju byla lepsza to nie mialbym zadnych oporow. Trudno,
najwyzej zostane grafikiem komputerowym, z wyksztalcenia lekarzem :) Moze UE
cos pomoze i uprzatna ten caly smietnik. Nie musialbym uciekac z kraju.
A tak swoja droga to musze sie najpierw dostac :D

--
Norbert
#GG: 4441119 - nowy numer