Re: ekolodzy

From: "PaulCat" <p...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: ekolodzy
Date: Mon, 20 Mar 2000 18:08:35 +0100

Nie wiem kto wyznaczal przebieg autostrady, ale nie wierze, ze zrobila to
jedna czy dwie osoby, aby sobie ulatwic zycie ... po prostu zbyt duzo ludzi
przy tym pracuje, zeby jednostka robila prywate.
Calkowicie sie z Toba zgadzam, ze: "ktos kto kocha przyrode, nie narazilby
zwierzecia na smierc..." Do tego wlasnie zmierzam. Nie mozna nazywac
"ekologiem" kogos, kto wypuszcza tygrysa w srodku miasta. Dlatego mierzi
mnie zdanie: "podobno tygrysa wypuscili ekolodzy". Jacy ekolodzy?????
Co do autostrad, to nie sadze aby sluzyly one wylacznie jako drogi
przelotowe dla ruskich TIR'ow, ale to juz zupelnie inna bajka ..... i nie ma
co roztrzasac tego na tej Grupie .......
Goraco pozdrawiam.
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl