Re: ekrany zagrzejnikowe

Data: 2001-09-05 17:32:42
Temat: Re: ekrany zagrzejnikowe
Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka>

W artykule <3b95bcdc$1@newspilot.put.poznan.pl> Marcin Kutzmann napisal(a):

> mieszkam 4 kondygnacyjnym i niewiele to zmienia

Ja też! Piwnica, parter, pietro i strych mieszkalny
jednorodzinny :-)

> u mnie nie maja, sa zawory na pionach tylko

Wg. projektanta- wystarczy.
On decyduje. Nie wszystkim dane sa 'złote klamki".

> mieszkam w tym miejscu juz pare lat i jakos sobie nie przypominam zeby wode
> spuszczali

A kiedykolwiek informują?
Jak znam ze swego doświadczenia życie blokowe(jakieś 16 lat...)
to jest sprawa ciepłowni i obsługi sieci.
W przewarzającej ilości przypadków o takim fakcie się nawet nie wie.
Bo i po co?

> w tej sytuacji sie zgodze

Możesz i tu sie nie zgodzić :-) Nie żałuj sobie :-)

> pozatym u mnie w zyciu by 4 cm styropian nie wszedl za grzejnik ;-)

Jak pisałem, nie wszyscu "muszą" być bogaci :-)

Zrozumiałeś chyba, jak pisałem- tyle, ile sie da.
To nie znaczy, ze trzeba przerabiać zawieszenie kaloryfera! :-)
--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848