ekspres cisinieniowy saeco sin 007

1. Data: 2004-10-17 07:30:02

Temat: ekspres cisinieniowy saeco sin 007
Od: "Rydyks" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak w temacie mam pytanie w zwiazku z ekspresem
cisnieniowym saeco (15 bar). To uzadzenie niemilosiernie
warczy podczas pazenia kawy, podejzewam ze pompa pracuje wlasnie w taki
sposob. Nie znam sie na ekspresach to moj pierwszy, czy te 15 barowe sa
wlasnie
takie glosne?

1. Data: 2004-10-17 09:02:17

Temat: Re: ekspres cisinieniowy saeco sin 007
Od: cherokee <c...@a...able.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rydyks wrote:
> czy te 15 barowe sa
> wlasnie
> takie glosne?

De Longhi ma tak samo niestety.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-10-19 09:32:26

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warczy podczas pazenia kawy, podejzewam ze pompa pracuje wlasnie w taki
> sposob. Nie znam sie na ekspresach to moj pierwszy, czy te 15 barowe sa

Słusznie podejrzewasz.
Takie są.
Jakoś te 15 bar trzeba uzyskać.

Pozdr