Re: esemesy poranne

Data: 2012-04-08 08:53:32
Temat: Re: esemesy poranne
Od: Nemezis <s...@g...com>

zdumiony napisał(a):
> U?ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
c.googlegroups.com...

> Ale w chrze?cija?stwie samob?jstwo jest najgorszym grzechem. Tak wi?c kto?
> kto by si? obla? beznyn? i podpali? w prote?cie b?dzie wrzucony do ognia
> wiecznego.(?)

No to Chrystus jest w piekle, mógł się wycofać i odejść, nie chciał
więc się smaży.Leki weź lepiej. Bo już mnie do rzygania tym
chrześcijaństwem i jego debilnymi dogmatami zmusisz, ślepa afirmacja
życia i banda tchórzy co zawsze zmięknie i będzie chciała się dogadać
z katem, bo to gówno godności nigdy nie miało.