euro na słowacji

11. Data: 2009-01-27 23:30:27

Temat: Re: euro na słowacji
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 23:14, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Chyba podwodną :] Znaczy, taką zalaną przez przypływ.

Wg ostatnich prognoz wciąż jeszcze minimalnie ponad powierzchnią

12. Data: 2009-01-27 23:32:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> zaglądałaś może na czat pod jakimś fikuśnym nickiem?

Pod żadnym. Czekam na koniec choroby, żeby móc zabrać z pracy komp,
który działa lepiej niż mój czołg...

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2009-01-27 23:57:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości

> Przecież u nich jest taniej i lepiej - w sensie organizacji, bazy itp.
> I piwo mają lepsze. Do nas w góry to chyba tylko Niemiaszki
> przyjeżdżają, choć nie wiem czy w jakichś oszałamiających ilościach.

Znajomi wrócili ze Słowacji. Około 30% musieli więcej zapłacić za usługi
hotelowe i przyjemności wyciągowo narciarskie, niż w ubiegłym roku. :)

michał

14. Data: 2009-01-27 23:58:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Znajomi wrócili ze Słowacji. Około 30% musieli więcej zapłacić za usługi
> hotelowe i przyjemności wyciągowo narciarskie, niż w ubiegłym roku. :)

nie bardzo rozumiem.
przecież u nich jest taniej i lepiej, aicha napisała.
i piwa lepszego tez nie mają...?!

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

15. Data: 2009-01-28 00:11:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> nie bardzo rozumiem.
> przecież u nich jest taniej i lepiej, aicha napisała.

No tak mi przykro, że ojro rok temu było 50-70 groszy tańsze :>>>

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-01-28 00:13:42

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No tak mi przykro, że ojro rok temu było 50-70 groszy tańsze :>>>

ach, czyli było?!
tak mi przykro, przeczytałem "jest"

17. Data: 2009-01-28 00:14:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No tak mi przykro, że ojro rok temu było 50-70 groszy tańsze :>>>

aha, no i co z tą klasyfikacja icd-10 i zakochaniem?

18. Data: 2009-01-28 00:15:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> aha, no i co z tą klasyfikacja icd-10 i zakochaniem?

Nie mieszaj mi wątków, bo się pogubię i do lekarza nie trafię.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-01-28 00:21:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> nie bardzo rozumiem.
> przecież u nich jest taniej i lepiej, aicha napisała.
> i piwa lepszego tez nie mają...?!

A to akurat abstynenci wrócili. Piwosze jeszcze zostali. Bo to duża
wycieczka była.

20. Data: 2009-01-28 00:23:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Bo to duża
> wycieczka była.

I zła! :)

--
Pozdrawiam - Aicha (miau;))

Żart z imprezki :-)
Na Kazia przykładzie.
Kaczyński "oddaje" media rządowi
Ekoterror
Ta sama szkoła teraz i 50 lat temu. Na zewnątrz budynek jakby ten sam, ale... :)