Re: farbowanie: w domu/u fryzjera

From: Barbara Anna <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: farbowanie: w domu/u fryzjera
Date: Fri, 02 Jul 2004 20:06:59 +0200

Renya:

> Generalnie farbuję włosy w domu, bo tanio, bo kiedy chcę, bo
> przewidywalny efekt, bo wiem, co kładę na głowę i nikt mnie przy tym nie
> ogląda. Ale wiem, że jest taka usługa u fryzjera, jak farbowanie :-)
> Mnie nikt na to nie namówi, ale zapytam - dlaczego chodzicie do fryzjera
> pofarbować włosy?

Bo, na przyklad, jednolity kolor bliski mojemu, najchetniej sprawdzony
odcien sprawdzonej firmy, to jedna sprawa, a jakies bardziej wyrafinowane
cuda typu balejaz z pieciu odcieni albo pasma w kontrastowym kolorze
(raz robilam takie cos, mialo Bardzo Skomplikowana Obco Brzmiaca Nazwe
Ktora Rzecz Jasna Zapomnialam Natychmiast) to juz wyzsza szkola jazdy -
- i cos takiego wole jednak zostawic fachowcom.

Poza tym jest szansa, ze fryzjer bedzie w stanie dobrac farbe i odzywke
wlasciwa dla kondycji i rodzaju moich wlosow, co sposobem domowym
da sie zrobic tylko w ograniczonym zakresie - bo niby na pudelku jest
napisane "super lagodna", "dla siwych wlosow" albo "nie uzywac
po trwalej" etc., ale to jakby nie wszystko.

Pozdrawiam,

BA