Re: farbowanie: w domu/u fryzjera

From: "-=Mania=-" <M...@U...waw.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: farbowanie: w domu/u fryzjera
Date: Fri, 2 Jul 2004 20:12:58 +0200

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
news:cc47ss$1uc$1@opal.icpnet.pl...
> Taki post raczej filozofujący.
> Generalnie farbuję włosy w domu, bo tanio, bo kiedy chcę, bo
> przewidywalny efekt, bo wiem, co kładę na głowę i nikt mnie przy tym nie
> ogląda. Ale wiem, że jest taka usługa u fryzjera, jak farbowanie :-)
> Mnie nikt na to nie namówi, ale zapytam - dlaczego chodzicie do fryzjera
> pofarbować włosy?

Witam
Zawsze farbowalam w domu albo sama albo raczkami mamy ;)) tanio, wygodnie i
jak nie wyjdzie to pretensje moge miec tylko do siebie ;))
Jeden raz poszlam do fryzjerki jakies 4 lata temu zrobic balejage wyszlam ze
zwyklymi pasemkami robionymi na czepku, wygladajacymi koszmarnie(grube i
nierowne) od tamtej pory nawet balejage robi mi mama (zdolną mam na moje
szczescie ;) )

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710