faworki

1. Data: 2000-04-16 19:55:02

Temat: faworki
Od: "Kasia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Co zrobic, zeby faworki nie nasiakaly tak bardzo tluszczem podczas smazenia.

Kasia.

1. Data: 2000-04-16 22:16:01

Temat: Re: faworki
Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@i...pl> wrote in message
> Czesc.
>
> Co zrobic, zeby faworki nie nasiakaly tak bardzo tluszczem podczas
smazenia.

> Kasia.

Wrzucac pokrojone, surowe kartofle do tluszczu w czasie smazenia a do
ciasta dodac spirytusu.....
F.

1. Data: 2000-04-17 17:28:05

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba sie raczej inaczej nie da, przeciez sie je robi w glebokim tluszczu.
Danka
Kasia <k...@i...pl> schreef in berichtnieuws
qUoK4.6837$h...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-04-18 08:55:18

Od: anna kononow <a...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

Ja dodaje lyzke spirytusu do ciasta. Ponoc uzucie spirytusu hamuje
proces nasiakania olejem.
Ania

1. Data: 2000-04-18 19:57:27

Od: Anna Tuszewska <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Spirytus w ciescie pomaga na pewno. Dodatkowo, zauwazylam nastepujace
zaleznosci:
- Im wiecej czasu minie od rozwalkowania ciasta do wrzucenia faworka na
patelnie, tym bardziej
nasiaka tluszczem. Najlepiej, jesli smazy sie natychmiast po rozwalkowaniu danej
porcji ciasta,
polecam model - jedna osoba walkuje, druga jej podbiera spod walka do smazenia
:)
- Ma tu znaczenie tez temperatura tluszczu - potrafie powiedziec tylko tyle, ze
powinna byc
odpowiednia - jesli tluszcz jest za zimny, smazenie trwa dluzej, wiec i
nasiakanie trwa dluzej, ale
nie mozna tez przesadzic w druga strone. To juz niestety trzeba wypraktykowac
samemu.

Pozdrawiam,

Ania.

1. Data: 2000-04-19 01:41:20

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-04-19 02:23:03

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Feliks <f...@p...net> wrote in message

> Anna Tuszewska <a...@p...pl> wrote in message
oops...przepraszam, Outlook mi chyba zbzikowal....
F.

Serwis Makaron i kolejne nowości
ekstra oferta
Kiszka.