flaczki-czekam na sugestie

1. Data: 2001-11-05 08:40:11

Temat: flaczki-czekam na sugestie
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze temat byl omawiany ale jesli ktos ma jakies szczegolne sugestie co
do przyrzadzenia takowych to prosze o slow kilka:)))

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-11-05 08:54:02

Temat: Re: flaczki-czekam na sugestie
Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem ze temat byl omawiany ale jesli ktos ma jakies szczegolne sugestie co
> do przyrzadzenia takowych to prosze o slow kilka:)))

Sugeruję użycie wołowych lub cielęcych dodanie mięsa drobiowego i majeranku
( duuużo :)

--
ostry

1. Data: 2001-11-05 09:02:59

Temat: Odp: flaczki-czekam na sugestie
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ostry" <M...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Sugeruję użycie wołowych lub cielęcych dodanie mięsa drobiowego i
majeranku
> ( duuużo :)
>

> --
> ostry

oj to normalka jest:)

Mechcia

1. Data: 2001-11-05 09:06:15

Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj to normalka jest:)

No to o cho Ci jeszcze chodzi ?
Dodanie krojonych w paski żołądków drobiowych ?
Chciaż w sumie możesz zrobić flaczki na gęsto bardzo ( tak jak gulasz z
żołądków drobiowych ) - albo w sosie śmietanowym curry albo gęstym
pieczeniowym majer
--
ostryankowym. Do gniecionych ziemniaczków ( z boczkiem i cebulką ) komponuje
się idealnie chyba ?:)

1. Data: 2001-11-05 09:06:48

Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pieczeniowym majer
> --
> ostryankowym. Do gniecionych ziemniaczków ( z boczkiem i cebulką )
komponuje
> się idealnie chyba ?:)

Fajnie wyszło :)))

--
ostry

1. Data: 2001-11-05 09:19:24

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to o cho Ci jeszcze chodzi ?

o to jak inni je robia, kazdy ma jakis swoj "patent" wiec moze sie
podzielic.

dzieki za Twoje pomysly

Mechcia

1. Data: 2001-11-05 09:58:28

Temat: Re: Odp: flaczki-czekam na sugestie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>o to jak inni je robia, kazdy ma jakis swoj "patent" wiec moze sie
>podzielic.
>
>dzieki za Twoje pomysly
>

>Mechcia

flakow nie da sie chyba udoskonalic poza bardzo dobrym rosolem,
na ktorym one powinny buc...no i te przyprawy - majeranek
wczesniej, papryka i imbir na samym koncu by aromatu nie
zaprzpeascic.
jadlam raz flaki z pulpetamy...baaardzo dobre (pulpety byly chyba
dosc malo tradycyjne, bo byly to galy miesne, gotowane w calej
zupce...pycha)

to pojde popatrze na moj sloiczek flakow, ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-05 10:05:48

Temat: Odp: Odp: flaczki-czekam na sugestie
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:m8ocut015qsbgrlt2n6bmq0fkqvfao19sf@4ax.com...
> [...]
> dosc malo tradycyjne, bo byly to galy miesne, gotowane w calej
> zupce...pycha)
>
> to pojde popatrze na moj sloiczek flakow, ;)

Ciotka! jak zawsze jestes niezastapiona.
moze rzeczywiscie z pulpecikami zrobie??? tylko czy z mielonego miesa moga
byc? np. z cieleciny????

pozdrawiam
Mechcia
a o imbirze nie slyszalam.

1. Data: 2001-11-05 10:16:43

Temat: Re: Odp: Odp: flaczki-czekam na sugestie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ciotka! jak zawsze jestes niezastapiona.
>moze rzeczywiscie z pulpecikami zrobie??? tylko czy z mielonego miesa moga
>byc? np. z cieleciny????

na pewno moga byc z cieleciny (sama nie jadam takowego mieska)

>pozdrawiam
>Mechcia
>a o imbirze nie slyszalam.

no popatrz..czy to tylko ja dodaje imbir do flakow????
Ciotka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-05 10:25:52

Temat: Odp: Odp: Odp: flaczki-czekam na sugestie
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:tlpcutomr6guigecekjhbu96q8p806gsmn@4ax.com...

> na pewno moga byc z cieleciny (sama nie jadam takowego mieska)
>

> no popatrz..czy to tylko ja dodaje imbir do flakow????
> Ciotka
> K.T. - starannie opakowana

dam ten imbir
ale ciotka pisz mnie jak pe pulp[eciki zrobic, czy tak jak mielone (haha)
tylko male? jak male? jak orzechy wloskie czy inne???

Mechcia
napalona na pulpeciki do flaczkow

co to jest?
czy ja mam klopoty ze wzrokiem?[OT]