Re: floss (nitkowanie zębów)

Data: 2010-09-13 09:16:32
Temat: Re: floss (nitkowanie zębów)
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 13 Sep 2010 08:39:12 +0200, medea napisał(a):

> No ale to jest chyba jedna z podstawowych zasad używania nici

No widzisz - jaka jestem logiczna. Nie musiałam jej znać, a na nią wpadłam
:-)

> - tym
> samym odcinkiem nie oczyszczać dwukrotnie, bo zwyczajnie można przenieść
> brud/próchnicę z jednego zęba na drugi.

Nie o to chodzi z tą "dwukrotnością", bo zęby są jednak na tyle blisko i we
wspólnym mokrym "worku", że nie ma to znaczenia, bo i tak się przenosi
wszystko. Po prostu dany odcinek nici po jednym użyciu jest na tyle
zdeformowany, czasem nawet poszarpany, nie móiąc o pozbawieniu powłoki
woskowej, że użyty powtórnie kiedy nie stosuje się przesunięcia nie spełnia
już swojej roli. Ale tłumacz sobie jak Ci wygodnie :-)