forszmak - co to takiego???

1. Data: 2003-08-13 13:35:01

Temat: forszmak - co to takiego???
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio zobaczylem nazwe takiego dania w jadlospisie pewnego baru, ale
zbyt sie spieszylem, by sprawdzic co to takiego
moze ktos wie z szanowynych grupowiczow, bo wygooglane informacje sa
sprzeczne ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-13 13:53:56

Temat: Re: forszmak - co to takiego???
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> zbyt sie spieszylem, by sprawdzic co to takiego
> moze ktos wie z szanowynych grupowiczow, bo wygooglane informacje sa

U mnie na Dolnym Slasku, w kotlinie Klodzkiej forszmak z dziecinstwa
pamietam jako takie zapiekane razem "resztki poswiateczne". Podstawa byly
ziemniaki utluczone ze smietana, ale nie zawsze (smietana nie zawsze), do
tego cebula, jakies resztki miesa, wedlin, wszystko do jednej brytfanki i do
piekarnika. Chodzilo o to, zeby sie nic nie zmarnowalo.
Zsiadle mleko albo serwatke do tego mi dawali. Pamietam, ze smaczne bylo :))

Just one year of love is better than a lifetime alone
[Freddie Mercury]

1. Data: 2003-08-13 13:56:31

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:

> U mnie na Dolnym Slasku, w kotlinie Klodzkiej forszmak z dziecinstwa
> pamietam jako takie zapiekane razem "resztki poswiateczne".

no to w barze bym tego jednak nie sprobowal :)))
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-13 13:58:11

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 15:56:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *wiku* skreślił te oto słowa:

> no to w barze bym tego jednak nie sprobowal :)))

Mało odwazny jestes :P
Nie lubisz ryzyka i przygód? ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-13 14:02:19

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to w barze bym tego jednak nie sprobowal :)))
> wiku
> --
ROTFL!
Faktycznie, w barze to raczej zdecydowanie odradzam ;))

1. Data: 2003-08-13 14:05:24

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mało odwazny jestes :P
> Nie lubisz ryzyka i przygód? ;)
Bez takich pogwarek. To śmietnisko pl.test.
morytz

1. Data: 2003-08-13 14:06:43

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 16:05:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *morytz* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bez takich pogwarek. To śmietnisko pl.test.

Zamknij za sobą drzwi, z drugiej strony, obleńcu.

1. Data: 2003-08-13 14:15:05

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamknij za sobą drzwi, z drugiej strony, obleńcu.
Nie douczyłaś się czegoś w szkole. Sama jesteś owsikiem. I nie miejsce dla
ciebie na pl.rec.kuchnia. Idź na dzieci.
morytz

1. Data: 2003-08-13 14:27:41

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

morytz wrote:

> Bez takich pogwarek. To śmietnisko pl.test.
> morytz

a moze bys zajal sie czyms innym, zrobil kolejna lopatke czy cus ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-13 14:30:37

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 16:02, osoba przedstawiająca się jako 'Kinga Macyszyn'
zechciała zauważyć:

> ROTFL!
> Faktycznie, w barze to raczej zdecydowanie odradzam ;))

W wielu barach sprzedaje się wyłącznie tego typu potrawy: bigos na
winie (z tego, co się pod rękę nawinie); gulasz (przegląd tygodnia)
itd. Błeee

R.

Szampan - historia
Potrawy niskobudżetowe :)