forszmak - co to takiego???

1. Data: 2003-08-13 14:32:54

Temat: Re: forszmak - co to takiego???
Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
news:3F3A4ADD.A028E318@rzeczpospolita.pl...
> a moze bys zajal sie czyms innym, zrobil kolejna lopatke czy cus ???
Panie Redaktorze Wikariak, ja rozumiem, że jest upał i Redaktorowi nie chce
się nic robić. Ale zamiast zadawać pytanie, to może chociażby tyle:
http://wiem.onet.pl/wiem/01b74d.html
A nie Murzynów do artykułu szukać!
morytz

1. Data: 2003-08-13 14:38:53

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

morytz wrote:

> Panie Redaktorze Wikariak, ja rozumiem, że jest upał i Redaktorowi nie chce
> się nic robić. Ale zamiast zadawać pytanie, to może chociażby tyle:
> http://wiem.onet.pl/wiem/01b74d.html

droga pani dzdzu, prosze czytac dokladnie posty
zacytuje tu pania z innego watku, kiedy pisala pani jako sagit: "50% bijatyk
na newsach wynika z tego, że ludzie nie potrafią czytać, a tylko umieją
składać literki"
a teraz zacytuje siebie z glownego postu: "wygooglane informacje sa sprzeczne"

wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-13 14:40:50

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz zacytuje siebie z glownego postu: "wygooglane informacje sa
sprzeczne"
A cóż tam Redaktorowi sie za sprzeczyło?
morytz

1. Data: 2003-08-13 14:45:50

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

morytz wrote:

> A cóż tam Redaktorowi sie za sprzeczyło?
> morytz

a to, ze znalazlem wiele roznych opisow (zwlaszcza na grupach) i nie za
bardzo mi pasowalo, by to samo danie mozna bylo robic na tak wiele
roznych sposob i z tak odmiennych skladnikow
dzieki uprzejmosci m.in. kingi juz wiem, ze to dlatego, iz robi sie je z
resztek

wiecej grzechow nie pamietam
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-13 15:00:32

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki uprzejmosci m.in. kingi juz wiem, ze to dlatego, iz robi sie je z
> resztek
Co też Redaktor taki łatwowierny. To oczywiście jest rodzaj śmietnika, ale
żeby od razu z resztek. Wkleję Redaktorowi kawałek tekstu z tego linka, bo
widzę dalej lenistwo.
forszmak (niem. Vorschmak 'przystawka' od vor 'przed' + schmackhaft
'smaczny, apetyczny')
To ma być smaczne, a nie z resztek. Z resztek to robią w barach i knajpach.
A to ma być schmackhaft!
A różnice składzie sa pewnie regionalne. Jak Redaktor poczyta, to przeczyta
ze w Finlandii uważają to za danie polskie, w Rosji za ichnie. Wlos podaje
wedlug Cwierciakiewiczowej. Jak się do tego podejdzie z sercem, to
rzeczywiście może być dobre (jak kto polubi). Dla mnie to coś w rodzaju
zupki mięsnej z wkładką.
morytz

1. Data: 2003-08-13 15:18:54

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morytz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dla mnie to coś w rodzaju
> zupki mięsnej z wkładką.
Podawanej najczęściej w takich miseczkach z wafla, co to nie wiadomo, czy
zjeść (bo zapłacone), czy zostawić. ;-)
morytz

1. Data: 2003-08-13 15:22:25

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

morytz wrote:

> Podawanej najczęściej w takich miseczkach z wafla, co to nie wiadomo, czy
> zjeść (bo zapłacone), czy zostawić. ;-)

jak to z wafla ??? gdzie tak podaja ???
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-13 15:24:54

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to z wafla ??? gdzie tak podaja ???
Bij zabij - nazywam to waflem, ale dokładnie nie dociekałem z czego to. A
dają w knajpach.
morytz

1. Data: 2003-08-13 15:26:25

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

wiku <s...@r...pl> wrote:

> ostatnio zobaczylem nazwe takiego dania w jadlospisie pewnego baru, ale
> zbyt sie spieszylem, by sprawdzic co to takiego
> moze ktos wie z szanowynych grupowiczow, bo wygooglane informacje sa
> sprzeczne ???
Pogooglaj w archiwum tej grupy, sprawa forzmaku byla tu dokladnie
przedyskutowana.

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-13 15:27:23

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> Bij zabij - nazywam to waflem, ale dokładnie nie dociekałem z czego to. A
> dają w knajpach.
Nazywa się to kokilka, jeśli nie dobrze pamiętam. Ale paznokcia za to bym
nie dał.
morytz

Szampan - historia
Potrawy niskobudżetowe :)