fotki

1. Data: 2006-05-15 14:47:56

Temat: fotki
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przebrałam moje wiosenne zdjęcia z kwietnia i powiesiłam w pierwszej
galerii. Mozna je sobie obejrzeć tutaj
http://kasia1433.googlepages.com/home

Pozdrawiam
Kaśka

2. Data: 2006-05-15 16:20:57

Temat: Re: fotki
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:
> Przebrałam moje wiosenne zdjęcia z kwietnia i powiesiłam w pierwszej
> galerii. Mozna je sobie obejrzeć tutaj
> http://kasia1433.googlepages.com/home

Śliczne. A snagwinaria jaka? Wygląda troszkę inaczej niż moja.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2006-05-15 17:08:59

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Śliczne. A snagwinaria jaka? Wygląda troszkę inaczej niż moja.

Canadensis...o ile pamiętam, to ktoś kiedyś postawil diagnozę, że Twoja
jest odmianowa a moja to gatunek :)

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2006-05-15 18:11:01

Od: "Nero" <n...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakiego obiektywu Pani używa. Chciałbym konkretne dane.
Dziekuje.

5. Data: 2006-05-15 18:20:52

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://kasia1433.googlepages.com/home
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

A czy znana jest odmiana krokusa numer 5? Czy to kwestia balansu kolorów,
czy też on wpada w czeriweń? Bo intensywnie szukałem swego czasu czerwonego
krokusa, ale chyba taki nie istnieje....

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

6. Data: 2006-05-15 19:11:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:e4agsn$3es$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A czy znana jest odmiana krokusa numer 5? Czy to kwestia balansu kolorów,
> czy też on wpada w czeriweń? Bo intensywnie szukałem swego czasu
czerwonego
> krokusa, ale chyba taki nie istnieje....

A on nie jest purpurowy przypadkiem?:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-05-15 19:24:35

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 May 2006 20:20:52 +0200, na pl.rec.ogrody, Rafał Wolski napisał(a):

> czy też on wpada w czeriweń? Bo intensywnie szukałem swego czasu czerwonego
> krokusa, ale chyba taki nie istnieje....

Crocus zonatus.
Przypomnij się jesienią, to oznaczę gdzie rosną:)

Pozdrawiam przez chwilkę:)
piotrs

8. Data: 2006-05-15 19:32:51

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> czerwonego

> A on nie jest purpurowy przypadkiem?:)

Przypadkiem jest purpurowo fooletowy, jaśniejszy w środku ...cebylki
kupowane bez nazwy chyba jest to Crocus tommasinianus 'Ruby Giant', no
przynajmiej do opisuje pasuje.
A gdzie Ty widzisz te czerwienie, nie wiem ;)) U mnie nie widać :)

Pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2006-05-15 19:34:00

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nero napisał(a):
> Jakiego obiektywu Pani używa. Chciałbym konkretne dane.
> Dziekuje.

Nie podam bo się nie znam :))
Mam zwyczjną cyfrówkę z niższej półki Nikon Coolpix 3200 :)

POzdrawiam
Kaśka

10. Data: 2006-05-15 20:01:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Przebrałam moje wiosenne zdjęcia z kwietnia i powiesiłam w pierwszej
> galerii. Mozna je sobie obejrzeć tutaj
> http://kasia1433.googlepages.com/home

Kasiu, przepiekne fotki, normalnie az dojsc do siebie nie moge po
ogladaniu;-)GRATULACJE
--
Gosia

pelargonia z ozdobnymi liścmi - kto zna?
kto odgadnie?
Roslinka na brzeg o.wodnego
Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone
Jak rozmnożyć goździki ? Kiedy ? Jak przechować podczas zimy ?