Re: fotografia

From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: fotografia
Date: Sun, 11 Apr 2004 00:29:06 GMT

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message
news:c59m7u$cjd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Skaner ma każdy przyzwoity lab cyfrowy, który wywołując Twój negatyw
> może zeskanować zdjęcia i zgrać na płytkę. Rozwiązanie wygodniejsze od
> odbitek stykowych, chociaż kosztuje nieco więcej. Za to możesz oglądać
> zdjęcia od razu w dużym powiększeniu na ekranie komputera i obrabiać,
> jeśli chcesz.
> Moim zdaniem rozwiązanie lepsze od kupowania jakiejś taniej cyfrówki.

Ja uwazam, ze cyfrowka jest jednak lepsza. W ten sposob mozesz robic
nieograniczona liczbe zdjec nie narazajac sie na dodatkowe koszty.
Jesli robisz zdjecia tradycyjne, kazde z nich musi byc wywolane, a to
kosztuje.

Nie tak dawno temu kupilem sobie drukarke Kodaka "Easy Share
Printer Dock 6000". Drukuje ona zdjecia jakosciowo nieodroznialne
od tradycyjnych (i na bardzo podobnym, "zdjeciowym" papierze).
Koszt jednego zdjecia jest nieco wiekszy niz przy robieniu zwyklym
aparatem, ale drukuje tylko te, ktorych "papierowe" kopie naprawde
chce miec.

Pozdrowienia,
Michal

--