Re: fotografowanie w ogrodzie

Data: 2002-05-29 22:43:58
Temat: Re: fotografowanie w ogrodzie
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl>

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message
news:ad3kb0$h4u$1@news.tpi.pl...
> Rozumiem, ze Twoja wypowiedź mam odczytać jako: "Może służyć do kochania
> ogrodów".
> Chyba tak jest, ale idzie mi o szczegóły.
> W jaki sposób może przydać się aparat ogrodnikowi?
> Do robienia zdjęć ogrodu.
> Po co ogrodnikowi zdjęcia ogrodu?

- Do dokumentowania i epatowania się ile to pracy włozyliśmy - ja robie
zdjecia by potem ogladać i porównywać. (pozdrowienia dla Kronopio)
- Do podzielenia się radością z tej miłości z innymi, którzy nie mogą gościć
w ogrodzie lub by mogli zobaczyć ogód w innym czasie.
- Dla potrzeb stron o ogrodach - wtedy oprócz miłości ważny będzie
profesjonalizm.

> Z odpowiedzi na to pytanie może wynikać następna sprawa.
> Jaki powinien być sprzęt aby temu sprostać?
> Jakie wyposażenie aparatu?
Ja ciągle używam podłego sprzętu - i co rusz widzę że jakość aparatu i
wyposażenie to podstawa do rozwijania się. Ostatnio pewien gość
"specjalista" obfotografowywał nasz ogród i efekty są niesamowite
(niesamowicie lepsze od tego co nam udawalo się uzyskać). Choć czasem staje
sie to tylko fotografią bo a przestaje zdjęciem ogrodu - pokazuje swego
rodzaju nieprawdę.

> Aktualizacje przyślij.
> Gdybyś zdjęcie tej ( patrz zagadka) rośliny zrobił w pozycji pionowej pędu
> to prosiłbym go do strony o tej roślinie. Stronę zrobię może w tym roku.

Grzes robił zdjęcia - pewnie czyta (Grzesiek! czytasz?) to moze zdąży
jeszcze wyskoczyć do ogrodu i cyknąć.
BoG