Re: fronty szafek kuchennych

Data: 2006-05-11 11:05:39
Temat: Re: fronty szafek kuchennych
Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO>

Piotr 'Lestat' Puchowski napisał(a):

> Przepraszam, ze sie dopytam... Za drzwiczki do szafki pod zlewozmywak,
> za ktorymi zwykle stoi kosz na smieci dales przystepną cenę 800zł?
>
> Lestat

Tak - podobały mi się i było mnie stać.
Tutaj link
http://tinyurl.com/n55oy
wybierz front Uriksdal dąb

Widzę że albo pamięć mnie zawodzi albo ceny spadły, bo taka szafka 80cm
kosztuje 550pln plus uchwyty za ok 40pln komplet, czyli ca.600pln za
szafkę plus ja dokupiłem fajną ramę alu, systemową, niech będzie 700pln
za całość. Plus blat, no i wyjdzie lekko 800pln, bo blat drogi był
pamiętam. Ale za całą szafkę a nie za fronty.

Najmocniej przepraszam za wprowadzenie w błąd, anyway jest to lity,
frezowany dąb. Nawet jakoś zabezpieczany przed kuchennym brudem, bo
łatwo się czyści.

Marcin Marski