frytkownica

1. Data: 2006-01-31 12:31:30

Temat: frytkownica
Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na co warto zwrocic uwage kupujac frytownice?
Jestem smakoszem frytek :-)
Mozecie cos polecic powiedzmy do 200 PLN ?

2. Data: 2006-01-31 13:30:21

Temat: Re: frytkownica
Od: perimo <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na to że przybędziesz szybko na wadze kilkanaście kilogramów.

3. Data: 2006-01-31 13:58:08

Od: "bitpro" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DeLonghi. Unikalna konstrukcja, wymaga znacznie mniej oleju od innych.
Produkują kilka modeli, najtańszy mieści się w grupie cenowej około 200 PLN.
Pozdr.

4. Data: 2006-01-31 14:02:47

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

perimo napisał(a):
> Na to że przybędziesz szybko na wadze kilkanaście kilogramów.

Hmm, moja waga nic na ten temat nie wie :/. Co więcej nie wie nic na
temat chociażby kilograma dodatkowej wagi (a w sumie by się przydało). A
wcinam często frytki (własnej roboty) bo bardzo lubię. Wszystko zależy
od trybu życia i przemiany materii danego organizmu.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

5. Data: 2006-01-31 14:16:43

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek napisał(a):
> Na co warto zwrocic uwage kupujac frytownice?
> Jestem smakoszem frytek :-)
> Mozecie cos polecic powiedzmy do 200 PLN ?

Trudno mi porównywać bo od prawie trzech lat mam tą samą (Tefal). Gdybym
miał kupować nową to bym kupił coś co potrzebuje nieco mniej oleju
(obecnie 2l), nawet kosztem mniejszych jednorazowych "wsadów".
Wodotryski np: "timer" są IMO niepotrzebne (mam i użyłem może z raz :)).
Przydatna jest jakaś fajna filtracja, bo moja ma tylko filtr metalowy i
filtracja jest "taka sobie". No chyba żeby smażyć pod okapem (dopiero
się dorobiłem takowego :))

6. Data: 2006-01-31 19:30:07

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam De Longhi z "Easy clean system".
IMO: timer całkowicie zbędny (za chwilę timery będą nawet w szczoteczkach do
zębów). I tak zawsze smaży się według koloru, a nie na czas.
Easy clean system polega na tym, że frytkownica ma w dnie wmontowany zwykły
wężyk do spustu oleju. IMO: kiepski pomysł, bo po pierwsze wężyk się zatyka
i tak trzeba wylewać olej górą. Jak się odklei od dna, czy pęknie a pewnie
kiedyś tak będzie to nie dość, że olej się rozleje to trzeba będzie
frytownicę wyrzucić, bo nie widzę szans na naprawę (chyba żeby wbić korek).
Słyszałem, że są frytownice z wyjmowanym zbiornikiem oleju i to jest chyba
dobry pomysł, bo można go wygodnie wymyć pod zlewem bez potrzeby narażania
całej elektryki na zamoczenie
JAck

PS
nie tylko frytki, Sznycelki, czy panierowane udka - mniam mniam

7. Data: 2006-01-31 20:12:44

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek"
> Słyszałem, że są frytownice z wyjmowanym zbiornikiem oleju i to jest chyba
> dobry pomysł, bo można go wygodnie wymyć pod zlewem bez potrzeby narażania
> całej elektryki na zamoczenie

i to jest najwazniejsze w takim urzadzeniu - ja mam frytkownice tefala i
dramat jak przychodzi do mycia..., wszystko inne super

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

8. Data: 2006-02-01 08:11:47

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> IMO: timer całkowicie zbędny (za chwilę timery będą nawet w szczoteczkach
> do zębów).
Przecież już są w elektrycznych :-)

Akna

9. Data: 2006-02-01 10:35:46

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo Wam dziekuje za tak liczny odzew :)
i za wszelkie uwagi i sugestie

10. Data: 2006-02-01 11:16:31

Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na co warto zwrocic uwage kupujac frytownice?
> Jestem smakoszem frytek :-)
> Mozecie cos polecic powiedzmy do 200 PLN ?

polecam DeLonghi, mam od 3 lat, uzywam dosyc czesto
latwo sie myje, "bierze" malo oleju, jak na razie bezawaryjna :)

_d

Pomocy-sposob na przydeptany materiał
preparat do szamba
niedogrzanie mieszkania