zalalem kawalek sklepu

1. Data: 2006-01-30 17:30:53

Temat: zalalem kawalek sklepu
Od: "Kamil" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

znalazlem sie w dosc nieciekawej sytuacji. W wyniku awarii pralki, zalalem
czesc sklepu meblowego mieszczacego sie pod mieszkaniem, ktore wynajmuje.
Wlasciciel ubezieczyl mieszkanie, natomiast ja nie posiadam ubezpieczenia
OC. Sklep twierdzi, ze zostala w czesci zniszczona szafa. Jak to
najrozsadniej zalatwic?

Pozdrawiam,

Kamil

2. Data: 2006-01-30 17:58:46

Temat: Re: zalalem kawalek sklepu
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil wrote:

> [...]
> posiadam ubezpieczenia OC. Sklep twierdzi, ze zostala w czesci
> zniszczona szafa. Jak to najrozsadniej zalatwic?

Też kiedyś zalałem mieszkanie w wyniku awarii pralki i sprawa
była prosta: pralka należała do właściciela mieszkania, był to
stary strup, własciciel wiedział o jej złym stanie technicznym,
remont łazienki zalanego sąsiada został wykonany na koszt
ubezpieczenia właściciela, mi jako podnajemcy jedynie "było
przykro" (oferowałem się również z pomocą przy remoncie, sąsiad
nie chciał - to tak dla jasności).

J.

3. Data: 2006-01-30 18:22:20

Od: "Kamil" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też kiedyś zalałem mieszkanie w wyniku awarii pralki i sprawa
> była prosta: pralka należała do właściciela mieszkania, był to
> stary strup, własciciel wiedział o jej złym stanie technicznym,

Pralka niestety jest moja wlasnoscia.

Kamil

4. Data: 2006-01-30 19:58:01

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil wrote:

> Pralka niestety jest moja wlasnoscia.

No to sprawa niestety też jest prosta. Albo Ty płacisz za
zniszczenia, albo poszkodowany załatwia to przez ubezpieczenie, a
ubezpieczyciel domaga się kasy od ciebie. Która opcja jest dla
ciebie korzystniejsza - w sumie nie wiem, może ktos jeszcze
podpowie.

J.

5. Data: 2006-01-30 21:30:05

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil"

> Wlasciciel ubezieczyl mieszkanie, natomiast ja nie posiadam ubezpieczenia
> OC. Sklep twierdzi, ze zostala w czesci zniszczona szafa. Jak to
> najrozsadniej zalatwic?

to po co ubezpieczal mieszkanie? wlasnie po to - porozmawiaj z wlascicielem
i nastepnym razem ty plac to ubezpieczenie

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

6. Data: 2006-01-31 07:44:13

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Jan 2006 20:58:01 +0100
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> ubezpieczyciel domaga się kasy od ciebie. Która opcja jest dla
> ciebie korzystniejsza - w sumie nie wiem, może ktos jeszcze

a jezeli wlasciciel ma ubezpieczone mieszkanie, to nie mozna po prostu
z tego ubezpieczenia skorzystac?
czy wynajmujacy musi wykupic osobne ubezpieczenie?
przeciez korzystajac z ubezpieczenia nic sie nie traci

Sierp

7. Data: 2006-01-31 08:06:20

Od: Lunac <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil napisał(a):
> [...]
> Wlasciciel ubezieczyl mieszkanie, natomiast ja nie posiadam ubezpieczenia
> OC. Sklep twierdzi, ze zostala w czesci zniszczona szafa. Jak to

Zadzwoń do firm ubezpieczeniowych. PZU chyba może ubezpieczyć po awarii
do paru dni. Nie jesem tego zupełnie pewien, ale my ubezpieczyliśmy
mieszkanie już po zalaniu od dachu. I dostaliśmy odszkodowanie.

Pozdrawiam
Lunac

8. Data: 2006-01-31 08:41:31

Od: "Kamil" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to po co ubezpieczal mieszkanie? wlasnie po to - porozmawiaj z
wlascicielem
> i nastepnym razem ty plac to ubezpieczenie

Wlasciciel twierdzi, ze takich wypadkow jego ubezpieczenie nie obejmuje.

W takim przypadku oczywiscie zaplace za straty wynikajace z awarii. Jak
ocenic ile nalezy sie odszkodowania? Co ciekawe, sprawa zostala zgloszona
po 5 dniach od zalania. W dniu zalania, zadne straty nie zostaly wykazane.

Pozdrawiam,

Kamil

9. Data: 2006-01-31 08:51:42

Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też kiedyś zalałem mieszkanie w wyniku awarii pralki

Napisz jaka pralka i co strzeliło. Hydrostat? Wąż? Gumy?

Pozdrawiam

Czapla

10. Data: 2006-01-31 08:52:57

Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora