galaretka

1. Data: 2001-03-15 10:10:57

Temat: galaretka
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam szybkie pytanko. Czy jak rozmieszam pol rozpuszczonej w podanej na
opakowaniu ilosci wody galaretce 1 serek homogenizowany to to sie ssiadzie?
czy do takiego manewro trzeba mniej wody niz w przepisie?
Zalezy mi na czasie i goraco prosze o pomoc Aga

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-03-15 10:18:49

Temat: Re: galaretka
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurde polskie znaki
ale zrozumialam tak, ze jezeli serka jest 200 a wody trzeba 500 to bierzesz
300?
Dzieki

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:98q537$1n$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> napisał w
wiadomości

1. Data: 2001-03-15 10:21:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-03-15 10:29:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kurde polskie znaki
> ale zrozumialam tak, ze jezeli serka jest 200 a wody trzeba 500 to
bierzesz
> 300?
> Dzieki

Szczerze?
Wtedy raczej 1,5 serka czyli 300g i 200 wody
Albo nawet 2 serki i 100g wody, ale wtedy może się żelatyna z galaretki nie
rozpuścić dokładnie, więc lepiej to pierwsze...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Wrócilam z Czech - smażeny syr