gdzie kupić kumin?

1. Data: 2003-11-10 09:21:15

Temat: gdzie kupić kumin?
Od: " potek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Podjalem sie trudnego zadania - chce przyrzadzic shoarme dla swojej malzonki.
Bedzie to o tyle trudne, ze w sieci prozno szukac jakiegos polsko-jezycznego
przepisu. Znalazlem cos po angielsku i tam wsrod potrzebnych ziol pojawia sie
KUMIN. Czy mozna go dostac w Polszcze?

Pozdrawiam

Potek
PS. A moze jest do kupienie juz gotowa mieszanka przypraw do shoarmy?

1. Data: 2003-11-10 11:53:10

Temat: Re: gdzie kupić kumin?
Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik potek napisał:
> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> Potek
> PS. A moze jest do kupienie juz gotowa mieszanka przypraw do shoarmy?

Nie wiem czy jest mieszanka do showarmy.
ja robilam wg, tego przepisu i wyszla super! :-)
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&selm=b022d4%24l2g%241%40news.onet.pl&rnum=3

albo sciety http://tinylink.com/?grilVJtWV6

smacznego :-)

--

Justyna - walkie!
http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2003-11-10 14:40:44

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

potek:
> [...]
> przepisu. Znalazlem cos po angielsku i tam wsrod potrzebnych ziol pojawia sie

może podasz współrzędne geograficzne, bo jak mieszkasz w Przemyślu to
adres szczeciński ci niewiele da.

Waldek

1. Data: 2003-11-11 21:46:48

Od: "mikw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3FAFA36C.30603@ukbf.fu-berlin.de...

> potek:
>
> może podasz współrzędne geograficzne, bo jak mieszkasz w Przemyślu to
> adres szczeciński ci niewiele da.
>
> Waldek

To się nazywa kmin rzymski.

mikw

1. Data: 2003-11-11 22:01:55

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

mikw wrote:

> To się nazywa kmin rzymski.

teoretycznie tak, ale w jakim oszołomie widziałem paczuszkę o nazwie kumin.

Waldek

1. Data: 2003-11-12 12:17:02

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Nov 2003 12:53:10 +0100, walkie! wrote:

> Nie wiem czy jest mieszanka do showarmy.

W Krakowie, w Naturalnym sklepiku - nawet 2 rodzaje mieli chyba

mucher,
po przetestowaniu mieszanki przypraw do ziemniakow - goraco polecam :)

1. Data: 2003-11-13 10:36:56

Od: "MonikaP" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Krakowie, w Naturalnym sklepiku - nawet 2 rodzaje mieli chyba
- o ile pamietam to w ziaremkach i proszku, oczywiscie w ziarenkach lepszy
(zwlaszcza jak sie mam mozdzierz ;) )

pozdrawiam
MonikaP

Galaretkowiec - wyszło :)
Lisc laurowy. USA.
Perfekcyjne ciasto na PIZZE ?
o piernikomurzynku z ciasta bananowego...
Marmite - gdzie?