gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)

1. Data: 2004-04-25 21:06:00

Temat: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dwie sprawy :-) :
1) mam wrażenie, że nie mam szczęścia do kupowania tuszów do rzęs. Kupiłam
lash architecta od ziorka na allegro, szybko wysechł, miałam podejrzenia co
do oryginalności. Wyleczyłam się więc z allegro i kupiłam 2000 kalorii w
galerii centrum. Tusz ma się nienajgorzej, to znaczy wysechł ale troche
posłużył mi, jednak nie zauważyłam żadnego spektakularnego efektu. Kupiłam
więc more lashes w sephorze, który również wysechł mi dość szybko, a efekty
jeszcze mniejsze niż po 2000 c. (choć bez większych zastrzeżeń). Tak więc
żadnego z tuszów nie używałam dłużej 2 mies. ponieważ wysychał. Wiem jak się
używa maskary ;) więc to nie w tym rzecz, mam po prostu wątpliwości co do
kupowania tuszów w sephorach i galerii centrum. Ma ktoś podobne bądź własnie
oddmienne odczucia??? Gdzie w takim razie kupować tusze??? (to samo dotyczy
podkładów) W drogeriach typu rosman albo apropos? Tam będą świeższe
(nieotwierane?) [Mieszkam w Krakowie]
Ehh... czemu nie sprzedają tuszów jakoś porządnie opakowanych, tak żebym
nie miała wątpliwości, że nikt ich nie otwierał i że nie leżą długo na
półce?!

2) A tak wogóle to może ktoś polecić tusz do rzęs nieobsypujący, mega
wydłużający i lekko podkręcający? Cena obojętna. Mam juz dość tuszów
pogrubiających!
Pozdrawiam i czekam na wszystkie przemyślenia.

1. Data: 2004-04-25 21:11:27

Temat: Re: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pogrubiających!
> Pozdrawiam i czekam na wszystkie przemyślenia.

lancome flextencils, mi przynajmniej nie pogrubia, ale tez nie wiem czy to
obiecuje producent, kupilam w sephorze w grudniu, uzywam 2-3 w tygodniu, nie
wysechl....
pozdr

1. Data: 2004-04-25 21:32:01

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc
> żadnego z tuszów nie używałam dłużej 2 mies. ponieważ wysychał. Wiem jak
się
> używa maskary ;)
wierzę, ale trochę za szybko Ci te tusze wysychają. Moze przy malowaniu
wpompowujesz powietrze do opakowania (kilkukrotnie wkładając i wyjmując
szczoteczkę w celu zmniejszenia ilości tuszu na niej)? z drugiej stronu
tuszu należy używać do ok.3 miesięcy, a potem kupic nowy- ze względu na
możliwość infekcji

1. Data: 2004-04-25 22:41:24

Od: GoniaP <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> [...]
> szczoteczkę w celu zmniejszenia ilości tuszu na niej)? z drugiej stronu
> tuszu należy używać do ok.3 miesięcy, a potem kupic nowy- ze względu na

Od kilku miesiecy uzywam more lashes i nie mam problemu z wysychaniem.
Jeszcze nigdy mi tusz nie wysechl. Tzn raz wysechl, ale tylko dlatego,
ze mama go uzywala i nie dokladnie dokrecila zamykajac.
A co do "pompowania"... ja wlasnie tak robie, zeby dobrze wymieszac tusz
zanim sie nim pomaluje, ale nie zauwazylam zeby to mialo zly wplyw na
moj tusz.
Obawiam sie ze Agalay nie zamyka dokladnie opakowania i dlatego jej
wysycha.
A co do miejsca kupowania... Agalay, moze sprobuj kupic w jakiejs malej
drogeri. Moze jak maja malo towaru to czesciej go zamawiaja i jest przez
to swiezszy, a takze nie stoi na wierzchu i nie kazdy go moze otworzyc.

--
Pozdrawiam.
Gosia

1. Data: 2004-04-25 23:36:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Apr 2004 00:41:24 +0200, GoniaP <b...@g...pl> wrote:
:
: Od kilku miesiecy uzywam more lashes i nie mam problemu z wysychaniem.

oo, tu sie podepne, bo sie zastanawiam nad tym tuszem. czy uzywalas moze
2000 Calorie? jesli tak, to jak wypada more lashes w porownaniu?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-26 07:00:12

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GoniaP" <b...@g...pl> napisał
> A co do miejsca kupowania... Agalay, moze sprobuj kupic w jakiejs malej
> drogeri. Moze jak maja malo towaru to czesciej go zamawiaja i jest przez
> to swiezszy, a takze nie stoi na wierzchu i nie kazdy go moze otworzyc.

Ja wlasnie kupuje w malych drogeriach i tez wysychaja ;( Wlasnie te
nieszczesne 2000 calorii. Ostatnio przerzucilam sie na Gosha (IMO lepszy nic
MF) i ten na pewno kupuje swiezy - i zaklejony, wiec nie ma szans ze ktos go
otwieral.. I co z tego - i tak wysycha po 2 miesiacach. A na punkcie
dokladnego zamykania mam hopla, zawsze czyszcze gwint jak sie zabrudzi, zeby
bylo szczelnie zamkniete i nie pompuje powietrza :|

1. Data: 2004-04-26 07:50:56

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja wlasnie kupuje w malych drogeriach i tez wysychaja ;(

muszę Was wszystkie zmartwić, byłam ostatnio w drogerii i wdałam się w
dyskusje na temat tuszów z właścicielką, narzekała że większość tuszy
zachodnych firm to u nas podróbki, często kompletnie nie do odróżnienia, ona
sama ma z tym problem bo nie chciałaby sprzedawać w swoim sklepie tych
podróbek, mówiła że najmniej u nas na rynku jest podróbek z Bourjois, ale i
tak co drugi albo trzeci to pdróba. dla mnie to jest szok, ale niestety to
moze byc prawda, bo nie wierzę ze tusz który kosztuje 50 60 zł jest taki do
kitu i wysycha po miesiącu :-(
Wiki

1. Data: 2004-04-26 08:03:07

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1) mam wrażenie, że nie mam szczęścia do kupowania tuszów do rzęs. Kupiłam
> lash architecta od ziorka na allegro, szybko wysechł,

moja mama tez bardzo narzekala na lash architect, gdziekolwiek nie kupila,
po dwoch
miesiacach nie nadawal sie do niczego. Moze ten tusz tak po prostu ma:)

[cut]
> 2) A tak wogóle to może ktoś polecić tusz do rzęs nieobsypujący, mega
> wydłużający i lekko podkręcający? Cena obojętna. Mam juz dość tuszów
> pogrubiających!

polecam Definicils Lancome, uzywam z przerwami od kilku lat, nie osypuje sie
nawet
jak mi sie zdarza w nim usnac:)
bardzo ladnie wydluza, ale nie pogrubia, ladnie zachowuje sie na deszczu:)
itp.
czern super, ja mam ciemne oczy wiec dodatkow pociemnia mi je troche:)
na poczatku jest troche za mokry, ale po jakism czasie lekko gestnieje i
jest super

pozdr
magda

1. Data: 2004-04-26 13:00:02

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szczoteczkę w celu zmniejszenia ilości tuszu na niej)? z drugiej stronu
> tuszu należy używać do ok.3 miesięcy, a potem kupic nowy- ze względu na

hmmm...ja tez tak "pompuje" moje tusze i jak narazie na nie narzekam :)
o a tym wymienianiu co 3 miesiace to jest prawda, tak samo jak to ze powinno
sie po kazdym uzyciu umyc szczteczke od tuszu zeby nie pakowac do srodka
bakterii
ale ja jakos nie moge sie zdecydowac na to mycie, a tusze miewam bardzo
dlugo i narazie mi nie szkodza ;)

pozdr

1. Data: 2004-04-26 13:01:25

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> moze byc prawda, bo nie wierzę ze tusz który kosztuje 50 60 zł jest taki

kurcze a moj burzuj ten dwufazowy ma juz ze 4 miesiace, kupiony juz nie
pamietam gdzie i im dluzej go mam tym jest lepszy......

pozdr

Zarastam!
srebrny cień i ciemny podkład
[Wawa] Frank Provost na Nowym Swiecie...
kraków?
rigenol