glu...

21. Data: 2006-11-19 23:10:50

Temat: Re: glu...
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:455d81ed$0$17946$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Od ilu lat?
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Miałem "przepiękny post" dla Ciebie.
Wiele godzin, jajka mi grały.
I Wydaje mi się, że nie tylko Ty
ale i tłum aminokwasów, by to przeczytał.

Ale tak sobie pomyślałem,
że dbasz o swą skórę zbyt długo.
(Na mój mózg mężczyzny.)

A jak wiesz, my wiemy wszystko.
Co najwyżej, nie chce nam się wracać do
"szczegółów".

Ok :-)

Proponuję małą grę.
Jak wygrasz? Wybierasz.
Jakieś "boys", lub nie wysłane posty ett.
Jak przegrasz.
Twoje posty nie wysłane.
I staniesz naga na ulicy. (gdziebądź)

22. Data: 2006-11-20 10:24:43

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak wiesz, my wiemy wszystko.
> Co najwyżej, nie chce nam się wracać do
> "szczegółów".

??
Wy tzn kto?
Sekta jakaś? :)

> Proponuję małą grę.
> Jak wygrasz? Wybierasz.
> Jakieś "boys", lub nie wysłane posty ett.
> Jak przegrasz.
> Twoje posty nie wysłane.
> I staniesz naga na ulicy. (gdziebądź)

Nie wiem czy zrozumiałabym co chciałeś napisać :)
Nie wiem nawet czy obchodzi mnie co dyktowały Ci Twoje roztańczone jajka
kiedy to pisałeś :))
Nie lubie gier ani nawet gierek :>
Nie mam niewyslanych postów.
Nie staje naga na ulicy więc...
Nie moge przyjąć takich warunków :)

Pozdrawiam
Vicky

23. Data: 2006-11-20 11:24:17

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Vicky jak długo mam jeszcze czekac na odpowiedź?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

24. Data: 2006-11-20 12:18:48

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Vicky jak długo mam jeszcze czekac na odpowiedź?

Odpowiedziałam już.
A Ty jak myślisz jak mozę wyglądać takie "wejście czy przyjęcie " do psp?
Zastanów się....
Po co Ci to wiedzieć?

Pozdrawiam
Vicky

p.s.
zadajesz pytania które do niczego Cię nie doprowadzą.

25. Data: 2006-11-20 12:23:39

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie moge przyjąć takich warunków :)
>
> Pozdrawiam
> Vicky

O ścięty ino centy!
Albowiem nie wysłałem postu gderliwego,
do tej, co to nic już nic niema na sprzedaż.

Bo nawet nie pomyślała,
że "nie wydepilowany pośladek dziecko z niej tworzy".
:-))))

Nie mam siły, do tych durnot, a staram się :-)))

Po cholerę pozwolono, używać słów w
tych nierozdzielonych węzgłowiach!!!
Czy nie mogłybybysie, li tylko, używać języka?

Gadał dziad do obrazów, w malignie.

---------------

Tracisz dużo, wykorzystując.
Bo jak psa do budy zagonisz, to sukces.
A gdy nie wiesz co tracisz...., to ....?
Spodziewam się, od innych, ale już nie od Ciebie,
powabniejszych pytań.

Jak to mówią?
"żegnaj Genia, świat się zmienia"?

ett

26. Data: 2006-11-20 15:19:03

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Vicky w news:45618e31$0$17960$f69f905@mamut2.aster.pl :

> Po co Ci to wiedzieć?

Wiedziec mi to po to żebyś się skonsultowała z kim trzeba i żeby sprawe
załatwić

27. Data: 2006-11-20 15:39:20

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedziec mi to po to żebyś się skonsultowała z kim trzeba i żeby sprawe
> załatwić

Gdyby było to możliwe nie byłaby Ci ta wiedza do niczego potrzebna - nie
sądzisz?

Pozdrawiam
Vicky

28. Data: 2006-11-21 22:00:22

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ścięty ino centy!
> Albowiem nie wysłałem postu gderliwego,
> do tej, co to nic już nic niema na sprzedaż.

Nic już nic już mam.

> Bo nawet nie pomyślała,
> że "nie wydepilowany pośladek dziecko z niej tworzy".
> :-))))

Tjam :)

> Nie mam siły, do tych durnot, a staram się :-)))

Ja też sie staram hehe

> Po cholerę pozwolono, używać słów w
> tych nierozdzielonych węzgłowiach!!!
> Czy nie mogłybybysie, li tylko, używać języka?

Po co Ci język, nie styknie klawiatura?
Przecież świetnie Ci idzie pisanie :)

> Tracisz dużo, wykorzystując.
> Bo jak psa do budy zagonisz, to sukces.
> A gdy nie wiesz co tracisz...., to ....?

Czasem nieświadomość pozwala przeżyć.

> Spodziewam się, od innych, ale już nie od Ciebie,
> powabniejszych pytań.

Piszta ludzie :)))

Pozdrawiam
Vicky

29. Data: 2006-11-21 22:30:50

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> Pisałem przecie pięć lat temu, że nam całe roczniki wykupują.
> Ledwo co to, tyćkę pojęło, a już na Rivierę się wybrało :-)))
> A skośne mające od dwudziestu lat zrobotyzowaną gospodarkę,
> w mediach zaledwie pieskiem się chwalą i Godzillą ... jak zwykle :-)))
> A... a dzisiaj było "że to chwalebny geniusz polskiej nauki,
> natchnął potężne umysły (tych co zostali) do skonstruowania
> polskiego pająka z metalu" :-)))))

widziałem tego pająka.. dziwnie się błąka
i chyba nie chrząka?

pająk jako artysta
nie jest zatrudniany
lecz jego talent jak kryształ
bywa doceniany

wykupują roczniki jak i my wykupować będziemy
świat światem wszystko już było i nihil novi sub sole

> Się chybaś pomydlił z jakimś osłem na głowe :-)))
> Wracają przegrani emeryci i wilki co chcą utuczyć swą czeredę.
> A tych paru naiwniaków, to nawet nie licz. Kupią chałpę,
> w Limanowej na pagórku i w głębokim odczycie będą zawodzić.

smutno ci z oczu patrzy brat :)

> Popatrz.
> Pieprzyć? Kogo? Żonę. I już Ci odpada cztery miliardy problemów :-)))
> (pięć?)
> (a może cała populacja z kornikami wziąższy)
> (Populacja ruszających się otworów :-)))

to do mnie widzisz trafia, jak w otwór.
trawestując i popijając mleczko, powiedziałbym - obywatelu! nie pieprz
bez sensu!

> prawda.
>
> Umi. Zbiera dupę w troki jak mus.
> To mu trza przyznać.
> Ale widać głupieje, gdy mu za dobrze.
> A to "dobrze" wystarczy by było powyżej 'klęski'.
> Jak batem nie śmigniesz, kuń głupieje :-))

jak trwoga to do boga i takie tam.
głupieje gdy za dobrze - na pewno.
imperium padło bo się za dobrze działo i nuda się w żółnierskie dusze
wkradała. palić i gwałcić nie było kogo.

> A co mam Ci za podDziennik robić?
> Oczu pogubiłeś? :-)))
> Fajna frajda jest bo unijne dolce lecą?
> Bo Ci w jelito grube zaglądnąć można z orbity?
> Bo jesteś numerem?
> Boś nie zapoznał się z planem Libentropa?
> :-)))
> No nie rozśmieszaj mnie, bo z uciechy się zapiję
> i zemrę, a następnego postu nie będzie :-))
> Łajzo.

a trzeba być silnym żeby się liczył jeden z drugim.
co z tego jak bedziesz miał dwie bułki jak ci burak je zapierdoli.
ostatni przykład z ruskimi, na tacy masz.
poza tym apokalipsą mi waćpan jedziesz na milometr.

> Etam. Kupczenie wartościami.
> Jak Kościół kupczy, to daje przyzwolenie na wszystko.

kościół kupczył i będzie kupczyć.
ty masz nie kupczyć, choćbys się zesrał. paradoks?
róbcie tak jak oni mówią, ale nie róbcie jak robią - kto powiedział, wie?

> Bo etyka tam się zawiera, a nie w sądach czy w celach.
> Liberalizm ma sens dopóki nie jest prywatą, a tylko zdolnością
> akceptacji innych postaw. Tak jak socjalizm, dopóki nie zalegną
> się wszy wykorzystujące sytuację dla paru złotych.

zasadniczo nie zgadzam się. odgórnie i paradygmatowo.
jeden system może sprzyjac a inny marginalizować.

> Ale... no właśnie. Gdy popatrzymy na Polskę,
> która ma to co chciała. Jest w dupę rżnięta?
> Każdy wie.

ty wiesz. sobie wiesz. nie wiesz każdy.
ja wiem inaczej. sam się rżniesz w dupę :) masterbancie flexybilny

> Lotnictwem się interesuje ( te stalowe ptaki) :-)))
> Każdy wie (każdy grupowicz), że efszestnastka to złom.
> "legendarny"
> Pepesza też jest "legendarna" :-)

i cola jest legendarna i szkodzi i rdze usuwa i ze szkół ją biorą bo
niezdrowa. tylko każdy wpierdala. każdy ma. czemu? dobre kurestwo.
ja sie tam nie znam. koledzy mówią, że dobry sprzęt.
zasadniczo ponoć się popsuł jak dolatał, to kurde chyba złom.
ale cuś mi mówi, kolega też, że to takie psucie na żarty było trochę.
ale może nie drążmy.

> Koniec wykładu gdzie się kaczka sprzedała.

hehe, na lotniach by mogli se popierdywać :)

> :-))) Oczywiście popierdoliło mi się.
> Nad wisłą żyje lud ubogi i szlachetny.
> Do cna oddany demokratycznemu panu,
> który uwolni ich od problemów.
>
> Chwała tej nowej iskrze wolności.
>
> (i gdyby tylko ktoś łaskawie, w imię demokracji,
> zlustrował, te działające od "zawsze" sądy)
> (i może mniej marketów? Źle mi się kojarzą,
> z markietankami)

pierdzisz jak stara baba :)

> ps. Masz zamiar dorosnąć?

do czego?

--
http://trener.blog.pl
http://wyraz.patrz.pl/

Okolice Katowic - Szukam dobrego psychologa
śmiech z zamkniętymi ustami - co symbolizuje?
Jak zostajemy wyklęci i poniżeni przez innych nawet w Internecie
Heh, czy da sie tu cos zrobic?
Przemoc w szkołach (czesc II)