gołąbki z kaszy jaglanej

11. Data: 2014-06-24 17:31:56

Temat: Re: gołąbki z kaszy jaglanej
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Zimą głównie posiłkowałam się mrożonkami

Zimą, to wieczór wcześnie zapada.

Jarek

--
Chromolę tę monokulturę
Przestaję znosić tyle jaj

12. Data: 2014-06-24 20:34:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-06-24 17:31, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Zimą, to wieczór wcześnie zapada.

Dlatego obiadam o 11.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

13. Data: 2014-06-24 22:57:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-24 16:44, Qrczak pisze:

> Ciapa wędruje ze mną do fabryki, więc jest zjadana po ok. 2-4
> godzinach od ugotowania w postaci już zwykle sypkiej.

Nie mów, że przygotowujesz to z samego rana!
Ranna Qrka!

Ewa

14. Data: 2014-06-24 22:59:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jun 2014 16:44:24 +0200, Qrczak napisał(a):

> Ciapa wędruje ze mną do fabryki, więc jest zjadana po ok. 2-4 godzinach
> od ugotowania w postaci już zwykle sypkiej.

Jak się ma termos obiadowy, to można wrzucić "ciapę" ledwo po krótkim
zagotowaniu, owa pięknie sobie w termosie "dojdzie" na czas posiłku.

15. Data: 2014-06-25 20:07:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mów, że przygotowujesz to z samego rana!
> Ranna Qrka!

Kogut budzi, co począć.

16. Data: 2014-06-25 20:28:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jun 2014 20:07:01 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-06-24 22:57, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Kogut budzi, co począć.

Może budzi własnie po to. Znaczy żeby począć. A Ty z mety do tej ciapy.
3-)

17. Data: 2014-06-25 22:57:35

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2014 16:44, Qrczak pisze:
> [...]

> marchewka (byle dość rozdrobnione) nie potrzebują długich zabiegów.
> Warzywa wrzucam, jak się tylko kasza zagotuje, 10 minut maksymalnie na
> gazie stoi, potem dochodzi już samo.
> Wrzucam, jak już wcześniej pisałam, co się da: marchewkę z groszkiem,
> sam groszek zielony, cukinię, brokuły, kalafiora, paprykę, kiedyś nawet
> szpinak w brykietach. Kukurydzę czy fasolę (puszkową). Spokojnie IMO
> można pomidora ciepnąć.
> Ciapa wędruje ze mną do fabryki, więc jest zjadana po ok. 2-4 godzinach
> od ugotowania w postaci już zwykle sypkiej.

ok...dziekuję.. ja podobnie robie .rano gotuje kasze ale ... w tym
samym czasie warzywa dusze... a potem łącze z kasza i .. zabieram do
pracy :)
Jem po 6 godz... odgrzane.

jeśli chodzi o dodatki to każdy ma swój smak/upodobania/preferencje i
dodaje to co lubi/moze jeść...

dzis np. jadłam u kolezanki mus z kaszy jaglanej i kiwi ..
schłodzony w lodówce, wcześniej "zblenderowany"
baaardzo ciekawy smak :)
gdybym nie wiedziała, nie zgadłabym, że jest tam kasza ...

Probowalam kaszy z bananami, miodem i zurawiną ale ... nie dałam rady ..
za słodkie.. nie chce "przejśc" przez podniebienie..

a to z kiwi .. na zimno... super! polecam więc :)

18. Data: 2014-06-26 00:19:05

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

> Kogut budzi, co począć.

Może budzi własnie po to. Znaczy żeby począć. A Ty z mety do tej ciapy.

Jak mówi Solejukowa - kto z rana popieprzy, potem dzień ma lepszy
pozdr
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Precz z mlekiem!
truskawki +
Trojański...
Królicza tuszka - cena?
Mrożone filety z ryb - niech ich SZLAG TRAFI !!