golarka elektryczna, jaka wybrac?

1. Data: 2006-12-21 11:37:44

Temat: golarka elektryczna, jaka wybrac?
Od: "eusenet" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

chcialbym dzis kupic elektryczna maszynke do golenia. Tak do 400-500 zl max.
pytanie, jaki konkretnie model polecacie?

Nie wiem, czy lepiej kupic 3-glowicowego philipsa czy moze jakas z serii
braun?

Za wszelkie sugestie bede ogromnie wdzieczny

pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2006-12-21 12:43:57

Temat: Re: golarka elektryczna, jaka wybrac?
Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eusenet wrote:
> [...]
> braun?
>
> Za wszelkie sugestie bede ogromnie wdzieczny

Miałem kiedyś golarkę Philipsa ale nie byłem z niej zadowolony - golenie
dawało masakryczne rezultaty. Od kilku lat używam Panasonica, modelu z
możliwością golenia na mokro, który sprawdza się nieźle.

pozdrawiam,

mirek

3. Data: 2006-12-21 12:50:34

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem philipsa-nie bylem zadowolony z rezultatow ,potem przeszedlem na
brauna i to samo .W konu wrocilem do tradycyjnego golenia,przy ktorym
istnieje niebezpieczenstwo zaciecia sie ale za to rezultaty sa calkiem inne.
Choc mysle ,ze kto ma kase nie sobie wyprobuje i sam sie przekona.

4. Data: 2006-12-22 08:01:26

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eusenet" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pytanie, jaki konkretnie model polecacie?
>
> Nie wiem, czy lepiej kupic 3-glowicowego philipsa czy moze jakas z serii

Używałem kiedyś Brauna, ale gnije w szafie już z 10 lat.
- zostawiał pojedyncze włoski tu i ówdzie; łatwo to było
przegapić, a wyglądało się wyjątkowo głupio
- skóra była podrażniona bardziej niż po goleniu
tradycyjnym
- golenie trwało znacznie dłużej niż tradycyjnie
- nie można było dopuścić do kilkudniowego zarostu - wtedy
miała wyjątkowe problemy z łapaniem włosków. Najlepiej golić się
dwa razy dziennie :)

Od tamtej pory golę się maszynkami Bic, zielonymi z zielonym
paskiem, dwa ostrza. Przez ten cały czas miałem kilka romansów
z Protectorem Wilkinsona i kolejnymi wynalazkami Gillette
i stwierdziłem że: Bic jest tańszy, Bic wystarcza na dłużej.

Nie wykluczam, że maszynka elektryczna się u ciebie sprawdzi,
ale problem jest taki, że bez wydania kasy się tego nie dowiesz :)
No chyba, że załapiesz się na jakiś program typu "satysfakcja
gwarantowana".

Miroo (http://miroo.ovh.org)

5. Data: 2006-12-22 09:57:51

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eusenet" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> chcialbym dzis kupic elektryczna maszynke do golenia. Tak do 400-500 zl
> max.
> pytanie, jaki konkretnie model polecacie?

Dwa tygodnie trwa dostosowanie się skóry do nowego sposobu golenia, w tym
okresie możliwe są drobne podrażnienia.
Zachęcam Cię do maszynek Philipsa Philishave, nie wibrują, więc stosunkowo
mało drażnią skórę, a ich obrotowe głowice nie przecierają się tak szybko
jak delikatne siatki maszynek Braun.
Ja używam golarki na mokro Philishave Coolskin z żelem Nivea, która potrafi
ogolić nie gorzej od oprawki z ostrzem, trzeba jednak te 5 minut machać ręką
z maszynką wokół twarzy. Na Allegro bywają nowe maszynki Philipsa (i nie
tylko) dwukrotnie tańsze niż w sklepie, bo z prywatnego importu, ale bez
gwarancji. Moja wytrzymała bez serwisu 2,5 roku. W sklepach AGD raczej
drogie, chyba że jest aktualnie jakaś promocja.

Najserdeczniejsze życzenia świąteczne!
Tadeusz

6. Data: 2006-12-22 10:49:16

Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Jerzy Korsak napisał(a):

> Zachęcam Cię do maszynek Philipsa Philishave, nie wibrują, więc stosunkowo
> mało drażnią skórę, a ich obrotowe głowice nie przecierają się tak szybko
> jak delikatne siatki maszynek Braun.

uzywam obecnie drugiego Braun-a, w pierwszym na 5 lat uzytkowania siatke
wymienilem 1 raz (modele z 'srodkowej polki')
w philishave-ach siatka jest czescia elementu tnacego, wymieniajac
ostrze wymieniasz i siatke :)
natomiast cena tej przyjemnosci (rok temu, jak porownywalem) przy
koniecznosci wymiany kazdorazowo 3 sztuk tych ostrzy byla sporo wyzsza
niz wymiana noza w braunie

7. Data: 2006-12-22 13:32:25

Od: "eusenet" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za (pod)powiedzi, zdecydowalem sie jednak sprobowac z philipsem
kupilem taki oto model http://tiny.pl/9bn6 i jak narazie po pierwszym
goleniu jestem zadowolony.

Nie goli tak dokladnie, jak chocby maszynka M3Power, ale jest to rezultat
zadowalajacy. Ogolnie nie podraznia skory, przyjemnie sie goli na sucho, w
razie potrzeby, jesli bede musial byc perfekcyjnie gladki to bede golil sie
dluzej, ewentualnie pociagne jeszcze jakas jednorazowka :)

Generalnie jestem bardzo zadowolony

8. Data: 2006-12-22 17:07:45

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

eusenet napisał(a):
> dziekuje za (pod)powiedzi, zdecydowalem sie jednak sprobowac z philipsem
> kupilem taki oto model http://tiny.pl/9bn6 i jak narazie po pierwszym
> goleniu jestem zadowolony.

ale skora jest gladka, czy jednak nie bardzo?
widac jakikolwiek zarost?
I jeszcze - masz zarost raczej twardy czy raczej miekki?
I jeszcze napisz, ile zaplaciles :-)

Sierp

9. Data: 2006-12-22 19:27:06

Od: "eusenet" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale skora jest gladka, czy jednak nie bardzo?
> widac jakikolwiek zarost?

z wlosem wydaje sie gladka, pod wlos czuc lekki zarost, ale jest on niemal
niewidoczny. Pewnie jak sie golisz dostatecznie dlugo to mozna uzyskac efekt
podobny do zwyklej maszynki. Fajnie ze nie trzeba stac przed lustrem, nie
trzeba zadnej pianki/zelu, nie trzeba sie martwic o podraznienia czy
zaciecia.

> I jeszcze - masz zarost raczej twardy czy raczej miekki?

raczej miekki niz twardy

> I jeszcze napisz, ile zaplaciles :-)

przeplacilem sporo, ale chcialem miec gwarancje ze to nie bedzie jakas
chinska podroba na allegro. Kupilem w Saturnie w Warszawie za niecale 400
zl.

pozdr

10. Data: 2006-12-23 09:53:03

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

eusenet napisał(a):

> raczej miekki niz twardy

aha.. no ja sie obawiam, ze mi by nie posluzyla, bo sie
zastanawialem/zastanawiam, ale moj zarost nalezy raczej do tych
twardszych...

Sierp

Zmywarka nie wypompowuje wody.
[W-wa] Dobry wybór stolików szklanych ?