Re: goraca prosba o opinie

Data: 2000-02-20 16:19:58
Temat: Re: goraca prosba o opinie
Od: Andrzej Piotr <f...@p...wp.pl>

"Leszek Serdyński" napisał(a):

> Użytkownik Andrzej Piotr <f...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...wp.pl...
> Zgodzicie sie chyba, ze
>
> Tak to mniej więcej wygląda. Jest jednak metoda która obiektywnie może
> rozstrzygnąć jakie odżywianie jest najlepsze. Tą metodą jest określenie
> kosztów leczenia na poszczególnych dietach. Ostatnio wśród optymalnych
> rozpowszechniana jest idea powołania Kasy Chorych tylko dla optymalnych.
> Jeżeli wegetarianie twierdzą, że ich styl odżywiania jest bardzo zdrowy, to
> niech też wystąpią z inicjatywą utworzenia Wegetariańskiej Kasy Chorych.
> [...]

Nie wiem czy taki numer z wegetarianska kasa chorych bedzie w ogole
technicznie wykonalny. Wszak jezeli ( w co goraco wierze) weg. kas.
chor. okaze sie lepsza to zaczna sie przeciez do niej zapisywac takze
masowo miesozercy - nikt nikomu w garnek nie jest w stanie zagladac...
Czy w projektach ten problem jest uwzgledniony?