Re: gruszka ma plamki

From: "Dirko" <d...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: gruszka ma plamki
Date: Sun, 19 Jun 2005 21:46:49 +0200

W wiadomości news:19cd.00000176.42b5bfc8@newsgate.onet.pl esony
<e...@g...pl> napisał(a):

> ... u mnie śliczne pomarańczowe
> plamki były na czeremsze i jarzębinie [ w ciągu kilku dni potwornie
> została opanowana czermcha... ] .... w sklepie pan powiedział że to
> jakiś grzyb i dał flaszeczke chyba AMISTAR 250 [ firma TARGET ] po
> opryskaniu grzybek zrobił się jaśniutki i pozwolił czeremsze
> spokojnie rosnąć .... pozdrowienia esony... ps. początki tego
> zjawiska mogłam zaobserwować równiez na sałacie... wnioskuje że ten
> grzybek .... jest obywatelem świata wszystkich roślin..;-)))

Hejka. Amistar nie jest środkiem dopuszczonym do ochrony roślin
sadowniczych. Można się o tym łacno przekonać czytając jego etykietę.
Oznacza to, że Amistar nie powinien być używany do ochrony gruszy.
Pozdrawiam wolicjonalnie Ja...cki
PS Oto jaki jest los mojego apelu o dwukrotne przeczytanie ze zrozumieniem
etykiety przed użyciem każdego pestycydu. A najlepiej przeczytać etykietę
już w sklepie i nie brać wszystkiego, co wciska sympatyczny na pozór
sprzedawca. :-( Oczywiście z chęci zysku. ;-)