Re: gry komputerowe dla dzieci

From: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: gry komputerowe dla dzieci
Date: Tue, 24 May 2005 10:51:19 +0200

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisała:

> Ktoś Ci już mówił, że czepiasz się słówek? :-)

Pani magister zechce wybaczyc, zasugerowalem sie
zdaniem "ale oczywiście bez przemocy".
Bez nakreslonych granic akceptowalnej "przemocy"
w grach komputerowych trudno byc precyzyjnym :)
Zwlaszcza, gdy odpowiada sie dyplomowanej matematyczce ;)
(obiecuje, postaram sie _juz_ nie byc zlosliwy :D)

> Dzięki, na razie poczekam. Rok w tym wieku, to jednak dużo, a nie chcę
> chłopaka załamywać :-)

Ale on fruwal po "zerowce". "Dla przedszkola" jest sporo latwiejsza.
Nadto, przedzialy wiekowe sa ustalane z zapasem, tak, by _zadne_
(_prawie_zadne_ ;p - zeby mi nie wyskoczyla tu jakas z ociemnialymi
dziecmi albo z paralizem etc. ktorej czepianie sie slowek uchodzi na sucho)
dziecko nie przezylo "zalamania" - trudnosc zadan stopniowana,
rzeczone zas urozmaicone.
Nawet gdy mama, czy tata kilka razy beda musieli podejsc
i powiedziec "co tu trzeba zrobic", to dziecko szybko zalapie.

IMHO warto sprobowac. Zaszkodzic _nie_zaszkodzi_, a moze
wciagnac w zabawe i jeszcze czegos nauczyc.
Pozniej moze nieco nudzic. Jak mojego "przedszkole" po "zerowce"
i "pierwszaku" (mowa caly czas o bystrzaku - kroliku ;))

v.