Re: gry komputerowe dla dzieci

From: "Mermaind" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: gry komputerowe dla dzieci
Date: Mon, 30 May 2005 16:14:47 +0200
Sender: j...@o...pl@gw-1.ib.tcz.pl

Użytkownik "mletka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:d71d7l$4do$1@news.onet.pl...
> ten temat. zapytałam go odnośnie tych wszystkich strategi ( typu Age ...,
> cezar, kleopatra, heros itd.)które tu polecją inni rodzice przechwalajac
sie
> jak to ich dziecko zaczęło grać w wieku juz 4 lat. jestem przerażonaq.

Moja córka zaczęła grać w Cezara jak miała 9 lat. Wcześniej też trochę się
bawiła, ale ją znudził ;) Umiejętność czytania nie jest potrzebna. Wystarczy
klikać po obrazkach.

> dziecko jak
> sama nazwa o tym świadczy powinno by c dzieckiem a nie bawic się w
> dorosłego.

Nie uważam mojej córki za dorosłą, ani Cezara za grę dla dorosłych.

> i co z tego że chce grać w dorosłe gry a jak będzie chciał pić
> czy palić to tez może bo to będzie go fascynowało

A czym Ci strategie zasłużyły, że je do picia i palenia porównujesz? ;)

>. a może zaczną brać udział
> w imprezach dla dorosłych no bo to też fajne.

Cóż, kiedyś będą :)

> jestem ciekawa w co takie dzieci bedą grały jak będą starsze.

Strategie?

>mój syn ma 5
> lat i choc garnie się do gier typu spiderman, batman, need for speed to ja
> tak walczę aby więcej czasu poświęcił grom przeznaczony dla jego wieku
> dziecięcym typu królik bystrzak, piotruś pan, scooby, hugo, reksio,
kangurek
> kao, bob budowniczy.

A ja nie walczę. W moim domu nie ma gier dla dorosłych, nawet mój mąż nie
gra w ulubioną strategię z czasów II wojny światowej (bardzo realistyczne
bitwy- choć malutkie - i bardzo fascynowały naszego synka). Zakazane są
wszystkie platformówki i wszystkie gry, gdzie ważny jest element czasu (zrób
to jak najszybciej). Reksio jest przenudny, Bob budowniczy też. Na topie
jest www.pbskids.org - mówię tu o moim pięciolatku. Wcale nie walczę, aby
dziecko klikało to, co ja chcę. Są zakazane strony np. cartoonnetwork, synek
wie dlaczego i akceptuje to.

> pozwólmy naszym dzieciom byc dziećmi a nie róbmy z nich małych dorosłych.

Myślisz, że ktoś ich do tych strategii kijem zagania? ;)

Pozdrawiam
Jola Emilka (10 l) Piotruś (5,5 l)