Re: grzyb w kabinie prysznicowej, pomocy ;(

Data: 2005-07-22 20:00:23
Temat: Re: grzyb w kabinie prysznicowej, pomocy ;(
Od: alugastrin <...@...pl>

Dnia 2005-07-22 10:04, maya napisał(a):
> wynajmuje malutka kawalerke, niestety w lazience robi sie grzyb na suficie i w
> kabinie prysznicowej, sufit sie zamaluje ale jak moge TANIM kosztem usunac
> grzyb z kabiny prysznicowej?

Domestos pol na pol z plynem do mycia szyb. Daje rade, sprawdzalismy w
wynajetym mieszkaniu, tyle tylko, ze trzeba ostroznie uzywac tej
mieszanki i starac sie nie wdychac - koledze poszla krew z nosa po 5
minutach ekspozycji.

--
alugastrin || email: N/A
"Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja