grzybek

1. Data: 2004-11-10 20:32:47

Temat: grzybek
Od: "Pawel Polak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mialem grzybek na plecach, co prawda znikl mi, ale na miejscu
wystapily zaczerwienienia i wypukle miejsca, czy dalej smarowac to miejsce
clotrimazolum, czasami mnie to swedzi, co proponujecie? za odpowiedz z gory
dziekuje

2. Data: 2004-11-13 20:00:04

Temat: Re: grzybek
Od: Makrofag <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Nov 2004 21:32:47 +0100, Pawel Polak napisał(a):

> [...]
> clotrimazolum, czasami mnie to swedzi, co proponujecie? za odpowiedz z gory

Nie opisałeś dokładnie swojego "grzybka" - czy był to łupież pstry?

Makrofag
--
Centrum Psychoprofilaktyki i Psychoedukacji
Leczenie depresji, schizofrenii, zaburzeń odżywiania,

Ekstrakcja czwórki
jak sie przygotowac do usg brzucha?
Ile wazne badania ?
Spadochronowa zastawka mitralna [shortened]
Okulista - Casusie przeczytaj prosz