grzybek jogow hinduskich

1. Data: 2000-09-21 08:26:29

Temat: grzybek jogow hinduskich
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos o tym slyszal jako leku na rozne schorzenia ?

--
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

1. Data: 2000-09-21 10:54:14

Temat: Re: grzybek jogow hinduskich
Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qcgh7$1lb$...@r...torun.pdi.net...
> Czy ktos o tym slyszal jako leku na rozne schorzenia ?

Jezeli to jest to samo co grzybek tybetanski to
slyczalem a i powiem wiecej - nawet go chodowalem.

pzdr

jedrus

1. Data: 2000-09-21 11:00:32

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

HODOWAŁEM - HODOWAĆ, HODOWLA, HODOWCA, HODOWLANE itd. Dbajmy o język, bo
dzieci będą się z nas śmiały...
Przepraszam , ale błędy rażą mnie bardziej niż "robaczki" w miejscu polskich
znaków.
Agni

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-21 14:21:08

Od: "Joanna Bauzac" <j...@w...fr> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Pania co do poprawnosci jezyka,lecz niektozy niemaja poprosyu
alfabetu polskiego na klawiaturze,tak i jast w moim przypadku.
Z pozdrowieniami Joanna.
007f01c023bb$29e05c80$8e8d808b@astanczyk...

1. Data: 2000-09-21 15:22:45

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Stańczyk <a...@m...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:007f01c023bb$29e05c80$8e8d808b@astanczyk...
> [...]
> dzieci będą się z nas śmiały...
> Przepraszam , ale błędy rażą mnie bardziej niż "robaczki" w miejscu

No to mi sie dostalo:-((, jednak mialem i mam nadzieje
ze pogotujemy sobie tu troche bez pomocy ksiag i innych
slownikow.;-)
A co na takie UWAGI netykieta...????? - no, ale to zarcik
oczywiscie bo uciekna nam grzybki i inne smakolyki;-)

Z calym szacunkiem ale swinka, hodowana i chodowana
smakuje tak samo. Sprawdzalem:-)))

pzdr.

jedrus

1. Data: 2000-09-21 15:57:26

Od: "slav" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Toba Agnieszko, ale wybacz czasami emigrantom takim jak ja.
Po kilkunastu latach poza Polska ortografia daje sie we znaki.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-09-22 08:03:19

Temat: Odp: grzybek jogow hinduskich
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozesz napisac cos wiecej ?

--
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

Użytkownik jedrus <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2000-09-22 10:55:32

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qf3hj$d1b$...@r...torun.pdi.net...

> A mozesz napisac cos wiecej ?

No tak, wychylilem sie i teraz mam za swoje:-)))
Tak prawde powiedziawszy, to bez ulotki ktora gdzies
mi sie zapodziala niewiele moge powiedziec.
To bylo tak dawno ze juz nie pamietam. Po pojawieniu
sie Ranigastu wszelkie specjaly i nalewki lecznicze
odstawilem w kat. Z tego co pamietam to to, ze doskonale
zastepowal mi poobiedni kompocik. Wygladalo to tak,
ze po otrzymaniu "kolonii" nalezalo przestrzegac
coby prawidlowo sie mnozyl ten wynalazek. Napoj z tego
specyfiku, lekko musujacy podobno pomaga na wszelkiego
rodzaju dolegliwosci wewnetrzne, ale czy na wszystkie..????,
tego niestety nie wiem. Mialem nawet kilka kolonii i cala rodzinka
podpijala sobie bo bylo to calkiem,calkiem;-)

Wiem ze nie wiele Ci pomoglem ale moze znajdzie sie ktos,
kto calkiem niedawno mial z tym do czynienia.
Moze jest jakas grupa pl. o medycynie gdzie uzyskasz
bardziej szczegolowe informacjie.

pzdr

jedrus

1. Data: 2000-09-25 06:18:10

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jdostalam grzybka, ktorego przelewa sie mlekiem.
Na liscie medycznej nikt nie odpowiedzial na moje zapytanie....
Chcialabym wiedziec, czy wlasciwosci lecznicze zostaly przez kogos
stwierdzone naocznie ?

--

Ziemniaki???
Dla lubiących kuchnię Dalekiego Wschodu