grzywka a okrągła twarz

1. Data: 2005-12-15 16:21:41

Temat: grzywka a okrągła twarz
Od: "toja" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam okrągłą buzię, nie pulchną czy coś takiego ale po prostu okrągłą. Czy
będzie mi pasować grzywka? Podobno do okrągłej twarzy nie pasuje a mnie tak
strasznie korci żey mieć grzywkę. Napiszcie co o tym myślicie.

1. Data: 2005-12-15 17:46:38

Temat: Re: grzywka a okrągła twarz
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toja" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam okrągłą buzię, nie pulchną czy coś takiego ale po prostu okrągłą. Czy
> będzie mi pasować grzywka? Podobno do okrągłej twarzy nie pasuje a mnie tak
> strasznie korci żey mieć grzywkę. Napiszcie co o tym myślicie.

Ja mam okrągłą twarz i grzywkę. Fryzjerka biadoliła, że lepiej nie, ale sie
uparłam i jestem zadowolona. Ale mam ją dość mocno wycieniowaną i czeszę się na
bok. Z grzywką na czoło też jest OK, ale kiedy przykapnie, robi się dużo
gorzej:(
Myślę, że dużo zależy od tego jaką masz fryzurę - długie, niewycieniowane włosy
i krótka, puszysta fryzurka pewnie zupełnie zmieniają charakter takiej grzywki i
inaczej wpływają na postrzegany przez bliźnich kształt twarzy.

Ja jestem zdania, że wydłużanie okrągłej twarzy nie zawsze robi jej dobrze i
czasem wręcz fajniej wygląda buźka, której okrągły kształt jest podkreślony niż
starannie zamaskowywany. Niektóre okrągłe twarze mają tak ładny kształt i tak
dużo wdzięku, że wydłużanie ich jest grzechem. Może podeślij zdjęcie?

Kaśka

1. Data: 2005-12-15 17:49:37

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

toja napisał(a):
> Mam okrągłą buzię, nie pulchną czy coś takiego ale po prostu okrągłą. Czy
> będzie mi pasować grzywka? Podobno do okrągłej twarzy nie pasuje a mnie tak
> strasznie korci żey mieć grzywkę. Napiszcie co o tym myślicie.

W ulubionym przez niejedna grupowiczke programie ,,musisz to miec'' ;)
stylisci polegacaja grzywke niemal wszystkim dziewczynom, niezaleznie
od ksztaltu twarzy, dlugosci i koloru wlosow. Moda jakas cy cus? ;)

th

1. Data: 2005-12-15 18:03:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Ja jestem zdania, że wydłużanie okrągłej twarzy nie zawsze robi jej
> dobrze i czasem wręcz fajniej wygląda buźka, której okrągły kształt jest
> podkreślony niż starannie zamaskowywany.

pelne poparcie. a popularny poglad, ze wysokie czolo
nalezy zakrywac, a niskie odkrywac, to jakas herezja. np.
osoba z bardzo niskim czolem potrafi wygladac znacznie
lepiej wlasnie z grzywka, a niektore wysokie czola
sa tak ladne, ze az grzech je zakrywac.

a okragle buzie sa bardzo wdzieczne.

-- kasica

1. Data: 2005-12-15 18:30:14

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toja"
> Mam okrągłą buzię, nie pulchną czy coś takiego ale po prostu okrągłą. Czy
> będzie mi pasować grzywka? Podobno do okrągłej twarzy nie pasuje a mnie tak
> strasznie korci żey mieć grzywkę. Napiszcie co o tym myślicie.

Super-fajnie wyglada przy takiej glowie grzywka asymetryczna
(Pochwalila sie wlascicielka okraglej glowy z asymetryczna grzywka) ;-)
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2005-12-15 20:14:29

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mam okragla twarz i kazdy fryzjer mi zawsze jakas grzewke dowali, to
asymetryczna, to sobie sama jakas wydziwie i zawsze mi sie podoba i wszyscy
mowia, ze z grzywka fajnie;)
Pozdrawiam- Madzia K.

1. Data: 2005-12-15 20:38:47

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio w pismie dodatku - piekne wlosy bylo duzo ciekawych porad i wlasnie
a propos okraglej buzi bylo napisane zeby miec grzywke

pozdr
KK

1. Data: 2005-12-15 20:56:08

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asias" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Super-fajnie wyglada przy takiej glowie grzywka asymetryczna
> (Pochwalila sie wlascicielka okraglej glowy z asymetryczna grzywka) ;-)

Popieram :) też mam okrągłą twarz i asymetryczną, wycieniowaną grzywkę i
moja facjata na tym na pewno nie straciła. Żeby wyszczuplić buzię mam
fryzurę z tzw. pazurkami i jest ok.

Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2005-12-15 21:56:25

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <p...@w...pl> napisał/a w

> W ulubionym przez niejedna grupowiczke programie ,,musisz to
> miec'' ;) stylisci polegacaja grzywke niemal wszystkim
> dziewczynom, niezaleznie od ksztaltu twarzy, dlugosci i koloru
> wlosow.

Jaga H. i jej małżonek po prostu inaczej nie potrafią. Grzyweczka
_musi_ być.

Efekt? Oceńcie same. http://tinylink.com/?m9LKVFmtU6

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

1. Data: 2005-12-15 21:58:01

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <n...@w...pl> napisał/a w

> Ja mam okrągłą twarz i grzywkę.

Ja też. Czasem prostą, czasem asymetryczną, czasami wcale. Zawsze
jest dobrze. Kształt twarzy nie decyduje o tym, czy grzywka pasuje
czy nie.

--

Avene
Income for life