Re: hipoteza Darwina

41. Data: 2020-02-01 18:16:14

Temat: Re: hipoteza Darwina
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-02-01 o 18:01, Kviat pisze:
> (...)

A ile ludzi codziennie z głodu umiera?
A ilu zabija się bezwzględnie już w łonie matki?

> Ludzie palący w piecach plastikowymi butelkami i wyrzucający tysiące ton śmieci do
oceanów.

A to było proroctwo, że tak będzie:

Ap 11,18 I rozgniewały się narody,
a nadszedł Twój gniew
i pora na umarłych, aby zostali osądzeni,
i aby dać zapłatę sługom Twym prorokom
i świętym,
i tym, co się boją Twojego imienia,
małym i wielkim,
->i aby zniszczyć tych, którzy niszczą ziemię>>.<-

> Więc nie interweniuje. Albo mu nie zależy, albo nie istnieje. Innej
> opcji nie ma.

Bóg nie interweniuje doraźnie - nie leczy objawowo.
Jeżeli ma zainterweniować, to usuwając całe
zło z korzeniami. I Bogu zależy na ŻYCIU WIECZNYM,
ZBAWIENIU, człowieka, a nie na przedłużeniu
mu życia czy usunięcia krzyża cierpienia.
Jasne?

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

42. Data: 2020-02-01 18:28:50

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-02-01 o 17:55, Kviat pisze:
> (...) Religianci różnymi
> metodami próbowali zatrzymać rozwój nauki i im się nie udało.

Kto i gdzie w Kościele próbował? Mnich G. Mendel?

> (...) i przestało płacić kasę.

Wytłumacz Cvietuś, dlaczego chrześcijaństwo
tak gwałtownie się rozwijało, i trwa od 2000 lat,
pomimo tego, że Jezusa Chrystusa, jak i większość
Apostołów zamordowano? Tak samo jak wielu innych
męczenników. I ty to chcesz wytłumaczyć czym,
że ludzie darmo im dawali kasę czy co?
Nie czytałeś tej Ewangelii? Nie wiesz jak bardzo
jest surowa jej nauka moralna?

Łk 16,13 Żaden sługa nie może dwom panom służyć.
Gdyż albo jednego będzie nienawidził, a drugiego
miłował; albo z tamtym będzie trzymał, a tym
wzgardzi. Nie możecie służyć Bogu i Mamonie>>.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

43. Data: 2020-02-01 19:32:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2020 o 18:16, Nemrod pisze:

> Bóg nie interweniuje doraźnie - nie leczy objawowo.

Skąd wiesz?

> Jeżeli ma zainterweniować, to usuwając całe
> zło z korzeniami. I Bogu zależy na ŻYCIU WIECZNYM,
> ZBAWIENIU, człowieka, a nie na przedłużeniu
> mu życia czy usunięcia krzyża cierpienia.

Zawsze mnie fascynowało skąd wiecie wszystko o swoim bogu i równocześnie
twierdzicie, że niezbadane są wyroki waszego boga.
To wiecie wszystko czy nie wiecie? I skąd to wiecie?
Jeszcze ani jeden religiant nie odważył się odpowiedzieć na to pytanie.

> Jasne?

Oczywiście, że jasne. Zmyśliłeś to.
Albo przeczytałeś co ktoś inny zmyślił i teraz bezmyślnie powtarzasz.

> Powrotu do Ewangelii życzę.

Nie namawiaj do złego, bo będziesz się w piekle smażył.
Czasy palenia ludzi na stosach już minęły i nie ma już do tego powrotu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2020-02-01 19:53:38

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-02-01 o 19:32, Kviat pisze:
> Skąd wiesz?

Prosty wniosek z natchnionego
tekstu biblijnego.

> [...]
> To wiecie wszystko czy nie wiecie? I skąd to wiecie?
> Jeszcze ani jeden religiant nie odważył się odpowiedzieć na to pytanie.

Wszystko jest w Biblii - trzeba przeczytać,
i potem spokojnie przeanalizować. Co do poznania
JAKI Bóg jest, co lubi, a co nie lubi, to jeden
ze stałych tematów w Biblii. Św Paweł się wręcz
modlił za współwyznawców, aby mieli otwarte
oczy serca w głębszym poznawaniu Boga:

Ef 1,15 Przeto i ja, usłyszawszy o waszej wierze
w Pana Jezusa i o miłości względem wszystkich
świętych, 16 nie zaprzestaję dziękczynienia,
wspominając was w moich modlitwach. 17 [Proszę
w nich], aby Bóg Pana naszego Jezusa Chrystusa,
Ojciec chwały, dał wam ducha mądrości i objawienia*
w głębszym poznaniu Jego samego. 18 [Niech da] wam
światłe oczy serca tak, byście wiedzieli, czym jest
nadzieja waszego powołania, czym bogactwo chwały
Jego dziedzictwa wśród świętych 19 i czym przemożny
ogrom Jego mocy względem nas wierzących -
na podstawie działania Jego potęgi i siły.

Cała reszta to działanie Ducha Świętego:

J 16,8 On zaś, gdy przyjdzie, przekona świat
o grzechu, o sprawiedliwości i o sądzie.
9 O grzechu - bo nie wierzą we Mnie;
10 o sprawiedliwości zaś - bo idę do Ojca
i już Mnie nie ujrzycie; 11 wreszcie o sądzie
- bo władca tego świata został osądzony.
12 Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia,
ale teraz [jeszcze] znieść nie możecie.
13 ->Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy,
doprowadzi was do całej prawdy.<-
Bo nie będzie mówił od siebie,
ale powie wszystko, cokolwiek usłyszy,
i oznajmi wam rzeczy przyszłe.

> (...)
> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

45. Data: 2020-02-02 09:19:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2020 o 18:28, Nemrod pisze:

> Wytłumacz Cvietuś, dlaczego chrześcijaństwo
> tak gwałtownie się rozwijało,

Gdzie się rozwijało, tam się rozwijało. W innych miejscach rozwijały się
inne religie.
A przyczyn rozwijania było wiele. Wśród biedoty mieszanina braku
wykształcenia, nadziei na lepsze życie po śmierci oraz lęku przed
piekłem (nie bez powodu tak ich okłamywano) i lęku przed gniewem
właściciela religii. Nikt nie lubi tortur.
Wśród możnych mieszanina możliwości dodatkowego dochodu, większej władzy
oraz większej kontroli nad plebsem.
To tak w dużym skrócie, reszty dowiesz się z podręczników historii.

> i trwa od 2000 lat,
> pomimo tego, że Jezusa Chrystusa, jak i większość
> Apostołów zamordowano?

A mało to religianci wymordowali ludzi? Zastraszanie to jedna z metod
utrzymania posłuszeństwa i w religiach przyjmuje różne formy.

> Tak samo jak wielu innych
> męczenników. I ty to chcesz wytłumaczyć czym,
> że ludzie darmo im dawali kasę czy co?

A kto mówi, że za darmo? Przecież to majstersztyk manipulacji
wmówienie ludziom, żeby płacili za obietnicę lepszego życia po śmierci.
Ja mam złoty kielich, ty nie masz nic, ale jak mi zapłacisz, to sprawię,
że pójdziesz do nieba i tam będziesz miał lepsze życie niż teraz.
Albo sprawię, że jak mi zapłacisz, to nawet największe kurewstwo będzie
ci odpuszczone i też pójdziesz do nieba. Ba! Jak będziesz dla mnie
zabijał i torturował niewiernych, to masz gwarancję, że pójdziesz do
nieba, a może nawet zrobię cię biskupem i sam będziesz mógł żyć na cudzy
koszt i korzystać z przywilejów bezkarności.

Tylko geniusz potrafi wymyślić co robić żeby się nie narobić, a zarobić.

> Nie czytałeś tej Ewangelii? Nie wiesz jak bardzo
> jest surowa jej nauka moralna?

Bardzo surowa. Kobieta będąca własnością męża może zostać surowo ukarana.
Jestem pewien, że religie z hmm... "surową moralnością" wymyślają faceci
z małym fiutkiem.

> Łk 16,13 Żaden sługa nie może dwom panom służyć.

No i sam widzisz. A wśród normalnych ludzi żaden człowiek nie może być
własnością drugiego.

> Powrotu do Ewangelii życzę.

Jesteś sadystą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2020-02-02 09:26:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2020 o 19:53, Nemrod pisze:

> Prosty wniosek z natchnionego
> tekstu biblijnego.

Skąd wiesz, że jest natchniony?

> Wszystko jest w Biblii - trzeba przeczytać,

Ale skąd wiesz, że ktoś tego nie zmyślił?
Mało to ludzie książek piszą?

> i potem spokojnie przeanalizować.

I po przeanalizowaniu, na spokojnie, nic się tam kupy nie trzyma.

> Co do poznania
> JAKI Bóg jest, co lubi, a co nie lubi, to jeden
> ze stałych tematów w Biblii.

A jednym ze stałych tematów Harrego Pottera jest co lubi, a co nie lubi
Harry Potter. Właśnie poznałeś Harrego Pottera, ale to nie znaczy, że on
istnieje.

> Powrotu do Ewangelii życzę.

Jesteś złym człowiekiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2020-02-02 09:35:07

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Feb 2020 09:26:39 +0100, Kviat napisał(a):

> Ale skąd wiesz, że ktoś tego nie zmyślił?
> Mało to ludzie książek piszą?

Oni omijają tą trudność mówiąc "wierzę w boga" zamiast, tak jak powinni,
"wierzę autorowi biblii". A jak naciskasz, mówią " ale ja czuję boga" :)
--
Jacek
I hate haters.

48. Data: 2020-02-02 10:33:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Oni omijają tą trudność mówiąc "wierzę w boga" zamiast, tak jak powinni,
> "wierzę autorowi biblii". A jak naciskasz, mówią " ale ja czuję boga" :)

Oni boją się tego pytania jak ognia piekielnego.
A jeszcze bardziej odpowiedzi :)

Pozdrawiam
Piotr

49. Data: 2020-02-02 10:52:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Oni omijają tą trudność mówiąc "wierzę w boga" zamiast, tak jak powinni,
"wierzę autorowi biblii".
---
Ale logicznie rzecz biorac to Bog jest autorem tak Biblii jak i Twoim...
ktory tej Biblii dopisujesz ciag dalszy w tzw dziejach apostalskich ;P

50. Data: 2020-02-02 13:50:35

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Kościół łaski nie robi. W zderzeniu z rzeczywistością robi "ustępstwa"
> bo musi. A te "ustępstwa" są i tak śmieszne, bo kościół nie może się tak
> wprost przyznać, że błądzi, bo zbyt dużo owieczek opóźnionych w rozwoju
> by się wkurzyło i przestało płacić kasę.

Błądzi nie mniej niż naukowcy. I zmienia zdanie tak samo jak naukowcy.

Juszczyszyn
cukier
Religianci nie są normalni
Akiane Kramarik - Malarka Nieba :)