Re: historia przyjazni i zazdrosci...

From: "Natek" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: historia przyjazni i zazdrosci...
Date: 9 Mar 2004 17:47:36 GMT
Sender: n...@o...pl@c121-251.icpnet.pl

Sarna w postku <c2kd1s$9nc$1@news5.svr.pol.co.uk> :

> Od kiedy dowiedzialam sie , ze jest tyle rzeczy , ktorych o sobie nie
> wiem, przestalam byc byc juz taka pewna siebie zwlaszcza, jesli ktos
> powie o mnie cos i moze kiedys bym sie tym nie przejela tak teraz
> zawsze nachodzi mnie pytanie, ze moze ziarnko prawdy jakies w tym
> jest, nawet jesli mi sie to osobiscie nie podoba...i tym chcialam
> nawiazac do mojego problemu, z ktorym nie moge sobie sama poradzic, a
> mianowicie, nie moge sie pogodzic z tym , ze najlepsza kolezanka
> uwaza , ze jestem zazdrosna o swojego meza i o nia..Na pytanie,
> [...]

Wiele osób ma takie swoje "dyżurne" tematy. Spróbuj zaobserwować, czy
przypadkiem temat zazdrości nie pojawia się w rozmowach tej Twojej
koleżanki również z innymi. Znam kilka takich osób, co to mają takiego
swojego "konika" i zupełnie nieświadomie go dosiadają przy okazji i bez
okazji. Jeśli tak jest, to nie ma się czym przejmować.

Inna kwestia, że nie rozumiem, dlaczego aż tak Cię boli posądzenie o
"zazdrosność". Bądź zazdrosna (w granicach rozsądku) i tak jak Ci
światli panowie doradzali - nie przesadzaj z zaufaniem. Różnie bywa
nawet z kochającymi. Przy okazji do panów: z paniami różnie bywa też!