homeopatia a dyskopatia

1. Data: 2003-08-19 14:50:06

Temat: homeopatia a dyskopatia
Od: "Groshek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam,

gdzie moge dowiedziec sie czegos na temat homeopatycznego leczenia
dyskopatii ledzwiowej?
gdzie cokolwiek o dyskopatii ledzwiowej, jak leczyc? przegladalem archiwum i
nie uzyskalem ciekawych odpowiedzi

z gory dzieki za odpowiedz
groshek

2. Data: 2003-08-19 17:15:04

Temat: Re: homeopatia a dyskopatia
Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

w ksiazkach na temat homeopati,do leczenia bieże sie raczej zestaw ,ustala
sie też odpowednią potencję .Pozdrawiam

3. Data: 2003-08-19 18:23:33

Od: "Grabarz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Groshek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> witam,
>
> gdzie moge dowiedziec sie czegos na temat homeopatycznego leczenia
> dyskopatii ledzwiowej?

A to dyskopatii nie leczy sie tak jaby bardziej silowo? I dosc brutalnie
zreszta:)

--
> pozdrawiam
> groshek
Pozdro!
Grabarz (ktory tak na marginesie w skutecznosc homeopatii nie wierzy:))

4. Data: 2003-08-20 14:32:07

Od: "AM" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wielce oburzony !!!
Homeopatyczne leczenie dyskopatii lędźwiowej ???
Skąd taki idiotyczny pomysł ?
Nie lepiej się wybrać do neurologa ?!
Czy są jakieś sensowne badania potwierdzające działanie leków
homeopatycznych bardziej niż placebo ??
Pozdrawiam i życzę więcej rozsądku!
Adam Marzec
z...@w...pl

5. Data: 2003-08-20 15:10:59

Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AM" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Skąd taki idiotyczny pomysł ?
> Nie lepiej się wybrać do neurologa ?!
> Czy są jakieś sensowne badania potwierdzające działanie leków

Skąd to oburzenie na homeopatię ??
Dyskopatia może nie jest do leczenia homeopatią ale
leczę moje dzieci od czterech lat homeopatycznie i jeśli to placebo to
bardzo skutkuje. Nie ważne co im pomogło, ważne że nie chorują / nawet
epidemia grypy w szkole nie ruszyła ich, a wcześniej pierwsze by zachorowały
/. Od czterech lat nie brały żadnych antybiotyków ani innych leków. Możesz
sobie wyobrazić co to znaczy ? Nie wiem czy masz dzieci, ale ktoś komu
dzieci często chorują to zrozumie . Mój syn miał taką alergię,że brał sto
tysięcy róznych leków, które go strasznie osłabiały i już miał mieć
odczulanie ,ale w porę poradzono mi lekarza homeopatę z kilkunastoletnim /
!!! / stażem. Więc nie pisz takich opinii jak nie masz o tym pojęcia.

Krystyna

6. Data: 2003-08-20 15:14:21

Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskopatii ledzwiowej?
> gdzie cokolwiek o dyskopatii ledzwiowej, jak leczyc? przegladalem archiwum

Radzę znaleźć dobrego specjalistę rehabilitanta / w Lublinie mogę poradzić/
, bo oni wiedzą co z tym robić, a ortopedzi uwielbiają kroić . W tym
przypadku potrzebna jest pomoc manualna. A dobry rehabilitant na pewno ci
pomoże. Tylko musisz takiego znaleźć.
Pozdrawiam.
Krystyna

7. Data: 2003-08-20 21:45:19

Od: "Grabarz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odczulanie ,ale w porę poradzono mi lekarza homeopatę z kilkunastoletnim /
> !!! / stażem. Więc nie pisz takich opinii jak nie masz o tym pojęcia.

Ja, jako dziecko, mialem skolnnosc do zapalenia oskrzeli itp. Byly
antybiotyki i inne wynalazki. A potem - samo z siebie - przeszlo i dzis
jestem wsrod znajomych znany jako czlowiek, ktory bardziej niz gorace dni
woli te mrozne a nie choruje (chyba, ze mi jakis wspollokator pokoj nagrzeje
za bardzo). Zdaje sie, ze dziecoim z wiekiem takie rzeczy moga przejsc (ale
tu nie wypowiadam sie jakos specjalista, ani tym bardziej jako rodzc, ktorym
nie jestem). A co do lekow homeopatycznych, to szanse, ze w litrze tegoz
specyfiku, znajdziesz choc 1 (slownie: jedna) czastke substancji aktywnej
(nie wspominajac o rodzaju tej aktywnosci) jest bliskie zeru. A gadanie o
"pamieci chemicznej wody" to bzdura wedle mojej i nie tylko opinii.
Pozdrawiam
Grabarz (nie wierzacy w takie cuda jak homeopatia i inne rzeczy)

ząb mądrości - wyrwać czy nie?
Czyzby to byly hemoroidy?
czym leczyc astme jezeli mam chore serce?
zapytanie Salkoidoza (?!)
Poród w Szczecinie