Re: homoseksualizm ?

From: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: homoseksualizm ?
Date: Sun, 29 Aug 2004 14:33:19 +0200

" justi" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:cgs1qv$a5d$1@inews.gazeta.pl...
> no bo gdy widzisz na ulicy
> dziecko z zespolem Downa no to wiesz, ze to nie jest normalne, ale jest to
> choroba i należy to traktowac jako chorobę a wiec nie odrzucac takiego
> osobnika bo to nie jego wina, że jest jaki jest.

hmmm skoro interesowałas sie medyzyną to zapewne wiesz
ze zespól downa nie jest jednostka nozologiczną

A porównywanie abberracji chromosomowych
z orientacją seksualną jest dla mnie troszkę niezrozumiałe przyznaję.

> niektorzy zwolennicy twierdza, ze orientacja seksualna to kwestia trudnego
> dziecinstwa, otoczenia, jakis tam problemow seksualnych. owszem ale to nie
sa
> prawdziwi homoseksualisci, tylko ludzie, ktorzy by chcieli nimi byc albo
> uwazaja ze nimi sa ale w rzeczywistosci poza psycha wszystko z nimi ok. w
moim
> liceum panowala swoista MODA na homoseksualizm, niektorzy zaczynali szkole
> jako normalni a wychodzili z kolega u boku. bo "wreszcie poczuli kim sa
naprawde"

nie znajduje to potwierdzenia w badaniach

> jak dla mnie to homoseksualistom nalezy wspolczuc

AMEN!!!
wspólczuje im, że wszysy wpieprzają się w ich intymne
życie z butami twierdząc że są chorzy i nienormalni.

Pozdrawiam
O.