Re: homoseksualizm - grupy wsparcia

Data: 2004-03-18 22:02:53
Temat: Re: homoseksualizm - grupy wsparcia
Od: "Filip Sielimowicz" <sielim@wyrzucic_wp.pl>

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
news:c3d5o9$154m$1@mamut.aster.pl...
> cbnet<c...@n...pl>
>
> [...]
> [...]
>
> Biedny Sibi, dobrze, że ma mnie w KF, bo mógłby nie znieść wiedzy o tym, że
> homoseksualizm w UE jest już dawno 'zalegalizowany' ;)
>
> No, ok, wiem, że pewnie chodzi mu o dopuszczenie małżeństw homoseksualnych
> itympodobnych plugastw ;), ale tak jak napisał, brzmi naprawdę nieźle :)
>
> P.
>
> PS: Dokąd wyjedzie Sibi?
U mnie, po tym, jak po raz kolejny, pomimo grzecznych próśb, zaczął mi od kretynów
i tym podobnych, no więc wyjechał do KF'u. I to był, jak tu widzę po strzępach
mail, dobry ruch. Szkoda czasu i energii na chłopa, bo jest totalitarnie
niereformowalny,
a poglądy też ma nieciekawe raczej (w moim mniemaniu po prostu płaskie).