humanizm?

141. Data: 2015-07-25 15:26:24

Temat: Re: humanizm?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:55b38941$0$2197$65785112@news.neostrada.pl...
> Życzę Ci miłego dnia, Pszemolu
> :-)

Zapewniam Cię, że będzie miły...
Mam nad tym kontrolę i zadbam o to aby taki był :-)

142. Data: 2015-07-25 15:33:54

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 15:24, Pszemol pisze:

> sądzisz że jak katolik mówi o ateiście że on "w nic nie wierzy"
> to ten katolik ma na myśli że ateista nie wierzy również w to
> że mu cegła nie spadnie na głowę? nie bardzo rozumiem co
> tu próbujesz argumentować.

nie wiem czy to niewiedza czy to celowy blad, wazne, ze jako argument
nie ma najmniejszego sensu

--
gazebo

143. Data: 2015-07-25 16:42:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mp0350$k16$1@dont-email.me...

> nie wiem czy to niewiedza czy to celowy blad, wazne,
> ze jako argument nie ma najmniejszego sensu

Taki argument ma moim zdaniem sens w ich mniemaniu,
bo jest to próba podważenia autorytetu rozmówcy...
Coś na zasadzie "nie wierzy w Boga? no ale on w nic nie wierzy".
Tak jak by próbowali zmniejszyć w swych oczach wagę tego
spostrzeżenia. Innymi słowy: argument personalny, nie sądzisz?

144. Data: 2015-07-25 17:06:28

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 16:42, Pszemol pisze:

> [...]
> Tak jak by próbowali zmniejszyć w swych oczach wagę tego
> spostrzeżenia. Innymi słowy: argument personalny, nie sądzisz?
moze i racja, nie myslalem o tym w ten sposob

--
gazebo

145. Data: 2015-07-25 18:02:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
>
> Zapewniam Cię, że będzie miły...
> Mam nad tym kontrolę i zadbam o to aby taki był :-)

No ale ja Ci naprawdę życzę miłego dnia. A jak troszkę zejdzie z Ciebie
powietrze- to- jeśli będziesz chciał- merytorycznie odpowiem Ci na Twojego
posta

--

Chiron

146. Data: 2015-07-25 18:19:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No ale ja Ci naprawdę życzę miłego dnia.

Doradź mi proszę, jedną rzecz...
Poważnie proszę, bo próbuję parę razy i nie radzę sobie...
Jak mam Ci to delikatnie wyrazić abyś się ODPIEPRZYŁ?
Jesteś dla mnie jak ten kundel bezpański który biega mi
przy nodze i ujada... kopnąc w brzuch szkoda mi, ale
nie widzę innego sposobu - pomożesz mi, proszę?

> A jak troszkę zejdzie z Ciebie powietrze- to-
> jeśli będziesz chciał- merytorycznie odpowiem
> Ci na Twojego posta

I bardzo proszę abyś NIE ODPOWIADAŁ mi na żadne posty.
Nudzisz mnie i brzydzę się takim jak Twój sposobem myślenia.
Chyba jasno dałem Ci to wcześniej do zrozumienia parę razy
że nie interesuje mnie dyskusja z Tobą na żadne tematy...
Zwłaszcza dyskusja o tym co Ty myślisz o Żydach - please don't.
A więc piszesz - "jak będziesz chciał" - więc piszę jasno: nie chcę.
Uszanuj to. Jak tylko potrafisz się powstrzymać... postaraj się.

147. Data: 2015-07-25 19:11:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-25 15:07, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Liczę na inwencję autora.

148. Data: 2015-07-27 10:15:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 lipca 2015 18:19:33 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> A więc piszesz - "jak będziesz chciał" - więc piszę jasno: nie chcę.
> Uszanuj to. Jak tylko potrafisz się powstrzymać... postaraj się.

Tak naprawdę to tylko kontaklt z TAKIM człowiekiem cie Pszemolku może rozwinąć.
Babranie się w sobie POdobnych cie jedynie uwstecznia ;P

149. Data: 2015-07-27 15:57:39

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Tak naprawdę to tylko kontaklt z TAKIM człowiekiem cie Pszemolku może rozwinąć.
> Babranie się w sobie POdobnych cie jedynie uwstecznia ;P

Jeśli dla Ciebie Chiron jest przykładem kogoś "rozwiniętego" to ja życzę
sobie pozostać nierozwiniętym :-)

Obawiam się, że tylko jakiś poważny uraz kory mózgu mógłby mi "pomóc" w
upodobnieniu się do niego.

150. Data: 2015-07-27 17:53:40

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2015 o 15:57, Pszemol pisze:

> Jeśli dla Ciebie Chiron jest przykładem kogoś "rozwiniętego" to ja życzę
> sobie pozostać nierozwiniętym :-)
>
> Obawiam się, że tylko jakiś poważny uraz kory mózgu mógłby mi "pomóc" w
> upodobnieniu się do niego.

nie da rady, nawet smierc pnia mozgu nie upodobnila mnie do niego :)

--
gazebo

Włączyć tok fm
Transpłuciowość
Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok
Podrzucone przez kuzynkę...
Oj dzieje się dzieje.