Re: i stalo sie :)

Data: 2007-10-01 07:00:13
Temat: Re: i stalo sie :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Czarnulka napisał(a):

> E, to u mnie odwrotnie ;) W mojej rodzinie dziedziczna jest
> nieruchlkiwość i dążenie do idealnej sylwetki - matematycznej kuli ;)
> Zdumą kontynuuję rodzinną tradycję i nic nie robię ;)

Przy tak obranej taktyce masz spore szanse powodzenia :))))

> Kolor ciemny brąz. Nieźle. Gdyby nie trzeba było siedzieć z tym 10
> minut, to bym częściej włosom dawała nowy kolor :) Ale ja leń jestem!!! :)

Ja to rozumiem, bo dla mnie siedzenie przez pol godziny z farba na
glowie to wiecznosc wycieta z zyciorysu. A tyle moglabym przez ten czas
zrobic :)
Ciemnego brazu tez nie bylo u mnie widac. Moze ja jakas dziwna jestem.

> C. Pierwszy dzień na uczelni :(
Przyjmij moje najszczersze wyrazy wspolczucia :)

Krusz.
Uczelnia... Zycie... Powroty o 4 nad ranem... Teraz czlowiek po bozemu
po dzienniku idzie do wyra :)
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."