Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

71. Data: 2007-09-25 07:53:49

Temat: Re: i stalo sie :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Taaa, juz to widze, jak przyjdzie Ten Statystycznie Wyznaczony Dzien, a
> ty jeszcze sie nie rozwiazesz, bedziesz blagala wszystkich dokola, zeby
> tego olbrzyma Kruszyna od ciebie zabrali :)
>
> th
Bedzie prosciej - wtedy zabiore sie za mycie okien i wieszanie firanek.
Zawsze dziala :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

72. Data: 2007-09-25 08:05:30

Temat: Re: i stalo sie :) i dalej w kolko macieju i o forum jeszcze
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> nobojawiem. nie przypominam sobie szczegolnego entuzjazmu na temat
> Allesa (jakosc nie bardzo, rozmiarowka mala), ale zycze wszystkiego
> dobrego :) Np. Anita jest chwalona za karmniki. Nasze Avocado robi
> bardzo fajny model Jasmin.

Przejrzalam kilka sklepow internetowych z Anita na skladzie i przyznam,
ze jestem porazona cena. 199 zl za karmnik... Rodzi sie pytanie, jaka
jest roznica miedzy Anita a Alles za mniej wiecej 70-80 zl. Co takiego
ma ta Anita lepszego? Material? Szycie? Ja rozumiem, ze trzeba poniesc
pewne koszta, zeby potem byc ze swego biustu zadowolona, ale czy to 199
nie jest na wyrost? Wiesz, tak jak z ciuchami dla dzieci. Kawalek
szmatki rozmiarow chustki do nosa i chca stowe. Albo buty, ktore
kosztuja tyle samo co dla doroslych. Chodzi o to, czy to nie jest zwykle
zdzierstwo?
Przegladne jeszcze oferte Avocado.
No i jeszcze do watkow na forum. Rzeczywiscie kopalnia wiedzy.
Przekopalam sie przez Freye i stwierdzam, ze wcale nie jest tak rozowo z
tym doborem stanikow. Zycie uplywa biusciastym chyba na odsylaniu
kolejnych modeli :) Jesli w jednym modelu tego samego producenta
dziewczyna wybiera stanik o rozmiarze 75 a w drugim 65 i oba sa dobre,
to moj wypielegnowany biust zaczyna mi jednak opadac, kiedy o tym czytam
:) Do tego wpijajace sie w cialo fiszbiny, fiszbiny w ksztalcie waskiego
U, marszczace sie miseczki i to wszystko tez za okolo 200 zl...
Fajnie sie to czyta, tylko wiekszosc babek pisze o rozmiarach od G w
gore, a ja chcialabym sie bardzo dowiedziec, jak sie nosi E, bo widac
jest spora roznica w sposobie szycia stanika dla tych rozmiarow. E to
chyba dopiero przedproze biusciastych, cos w rodzaju prologu ;)

Krusz.
dobra, nie marudze, ide sie farbowac.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

73. Data: 2007-09-25 08:09:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Przegladne jeszcze oferte Avocado.

Dobra, odszczekuje. Karmin Jasmin z Avocado jest za 129 zl. Przezyje :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

74. Data: 2007-09-25 08:10:42

Temat: Re: [OT] opinie nt. producentow biustonoszy [dluga lista]
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Kruszyzna, ogromne uściski i gratulacje, ;-))Pochwalisz się, który tydzień?

No skoro juz ktoras osoba sie pyta, to powiem: siedemnasty.
Jak widac, jeszcze sporo czasu. Do polmetka trzy tygodnie :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

75. Data: 2007-09-25 17:30:23

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bedzie prosciej - wtedy zabiore sie za mycie okien i wieszanie firanek.
> Zawsze dziala :)

Grawitacją Go pokonasz :)
Agata

76. Data: 2007-09-26 07:22:43

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> Grawitacją Go pokonasz :)

A maz fizyk posluzy wsparciem teoretycznym :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

77. Data: 2007-09-26 09:43:54

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> Bedzie prosciej - wtedy zabiore sie za mycie okien i wieszanie firanek.
> Zawsze dziala :)

Nie pocieszę Cię - bratowa już ze dwa tygodnie temu zrobiła generalne
porządki w domu i biegała po schodach, a Młody dalej uczepiony od środka ;P

Pzdr
Czarnulka, z szamponetką Palette ciemny brąz i boi się teraz nałożyć.

78. Data: 2007-09-26 12:34:16

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka napisał(a):

> Nie pocieszę Cię - bratowa już ze dwa tygodnie temu zrobiła generalne
> porządki w domu i biegała po schodach, a Młody dalej uczepiony od środka ;P

Cholera, to zaczne malowac sufit :)

> Czarnulka, z szamponetką Palette ciemny brąz i boi się teraz nałożyć.

Szamponetki uzywalam, byly bezbolesne, ale na mnie nie bylo widac koloru :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

79. Data: 2007-09-27 07:45:12

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> Cholera, to zaczne malowac sufit :)

Niby możesz, ale nie wiem, cy dasz radę, jak się zaczną skurcze
przepowiadające ;)
Przy kolejnych zaciążonych koleżankach staję się prawdziwą ekspertką od
ciąż. Niezła ironia losu :)

> Szamponetki uzywalam, byly bezbolesne, ale na mnie nie bylo widac koloru
> :)

E, na mnie widać :)

Pzdr
C.

80. Data: 2007-09-27 14:04:33

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 10:05, Kruszyzna <k...@g...pl> wrote:
> [...]

> ma ta Anita lepszego? Material? Szycie? Ja rozumiem, ze trzeba poniesc
> pewne koszta, zeby potem byc ze swego biustu zadowolona, ale czy to 199

Allesa w lapkach nie mialam, ale Anite owszem, i musze przyznac, ze
byl to
chyba najmilszy w dotyku stanik, jaki moj biust w zyciu widzial, a ja
byle czego
na biust nie klade. niestety byl za maly - na mnie ta firma nie
produkuje.
mowilam, zajrzyj do karmniczych watkow, tam jest wiecej na ten temat -
ja sie nie znam :)
(a propos - gratulacje :))

co do normalnych, niekarmiacych stanikow, to absolutnie nic Cie nie
zmusza do
kupowania Anity, ktora rzeczywiscie jest droga.

> [...]
> :) Do tego wpijajace sie w cialo fiszbiny, fiszbiny w ksztalcie waskiego
> U, marszczace sie miseczki i to wszystko tez za okolo 200 zl...

zadne pieniadze nie gwarantuja, ze konkretny model bedzie pasowal na
kazdy biust,
ludzie sie roznia miedzy soba dosc znacznie.
mozna uszyc na miare (najlepiej w Londynie, bo polskie gorseciarki sa
do niczego),
ale to jest drozsze :) na forum sie pisze o problemach, pyta o rady,
trudno zeby co
drugi post brzmial "kupilam, lezy jak ulal, zazdrosccie mi" ;).

> [...]
> jest spora roznica w sposobie szycia stanika dla tych rozmiarow. E to
> chyba dopiero przedproze biusciastych, cos w rodzaju prologu ;)

z E jest znacznie latwiej. wieksze miseczki oprocz glebokosci maja tez
tendencje
do zwiekszania innych parametrow - szerokosc, wysokosc pod pachami.
Stad
problemy z doborem, zwlaszcza u osob o drobnej figurze i sporej
miseczce
(powyzej G). ja ze swoim G jestem luzak, bo wlasciwie prawie wszystko
na mnie
pasuje. a, i nieprawda, ze wiekszosc babek ma G+, sporo jest osob
z mniejszymi rozmiarami, ale z tymi jest po prostu mniej problemów.

> dobra, nie marudze, ide sie farbowac.

slusznie :)

-- kasica, czyli http://stanikomania.blox.pl/

Opisy zabiegów kosmetycznych