ide do restauracji

1. Data: 2001-08-29 07:22:24

Temat: ide do restauracji
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Dzis wieczorem ide do restauracji, bo mam urodziny... Mam nadzieje, ze bedzie
smacznie. Jest to restauracja polozona w przepieknym miejscu, na wysokosci
chyba z 1700 metrow z widokiem na szczyty i inne lodowce. Miesci sie w ogromnej
gorskiej "chacie" drewnianej. Dotychczas chodzilo sie tam glownie ze wzgledu na
widoki, ale ostatnio zmienil sie wlasciciel i serwowana kuchnia jest podobno na
wysokim poziomie. No zobaczymy! Zyczcie mi smacznego!

Kalina

1. Data: 2001-08-29 08:07:28

Temat: Re: ide do restauracji
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
podobno na
> wysokim poziomie. No zobaczymy! Zyczcie mi smacznego!

smacznego

Wk

1. Data: 2001-08-29 08:43:49

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote:

>Dzis wieczorem ide do restauracji, bo mam urodziny...

Najlepszego życzę.Uważaj żeby Ci się z nadmiaru : świeżego
powietrza, wysokości i alkoholu nie zakręciło w głowie. Opowiesz
nam potem czy warto wdrapywać się do chatki.

Sto lat.
AgataW.

1. Data: 2001-08-29 08:56:57

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl>

| Najlepszego życzę.Uważaj żeby Ci się z nadmiaru : świeżego
| powietrza, wysokości i alkoholu nie zakręciło w głowie. Opowiesz
| nam potem czy warto wdrapywać się do chatki.
|

| Sto lat.

i dolaczam sie.
Ale tak przy okazji, to ja nie jade do Szwajcarii na jeden posilek, opije
sie i najem w domu i to bez okazji.

GosiaH

1. Data: 2001-08-29 09:42:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Sto lat! Sto lat!
Czy wypada pytac jakie to urodziny? Takie, co czlowiekowi jeszcze
przez gardlo prawdziwa lizcba wychodzi, takie kiedy sie odwraca
wzrok i mamrocze..a'hem.szuszu trzy, czy uznaje sie urodziny
jedynie jako znak drogowy ze strzalka? ja cos oscyluje miedzy
drugim a trzecim..czuje, ze jeszcze do grudnia jestem w miare
mloda, hehehe

Najlepsze zyczenia!

Krysia

A opowiesz, co jadlas?

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-29 12:20:22

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
WSZYSTKIEGO NAJJJJJJJJJJJJJJJ lepszego:-)

Pozdrawiam
Jacek- wstrzasniety

1. Data: 2001-08-29 12:36:54

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Sto lat! Sto lat!
> Czy wypada pytac jakie to urodziny
> Krysia
>
> Urodziny, hmmm... trzydzieste... (jak to strasznie brzmi).
Dziekuje wszystkim za zyczenia.
Juz sie nie moge doczekac wieczoru...

Kalina

1. Data: 2001-08-29 13:00:30

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

n...@m...ch wrote:
> [...]
> chyba z 1700 metrow z widokiem na szczyty i inne lodowce. Miesci sie w i
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, oraz wszystkiego najsmaczniejszego!
A podałabyś namiary na tę restaurację? Bo coś mi się widzi, że nie będę miała
daleko :-))) Bardzo ładnie proszę. :-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2001-08-30 08:55:44

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: n...@m...ch

> Dzis wieczorem ide do restauracji, bo mam urodziny... Mam
> nadzieje, ze bedzie
> smacznie.

A ja w restauracji byłam wczoraj i chciałam zakryptoreklamować.

Cudo to znajduje się na fortach Bema, w centrum rozrywki Piknik.
Co do centrum się nie będę wypowiadać, bo nie warto, ale ta jedna
knajpka... Ach, fantastyczna !!!! Jak się wchodzi na polankę, to
trzeba iść do samego końca i trochę w lewo - w starym bunkrze z
czerwonej cegły, z dachem porośniętym lasem. W środku - odnowionym -
króluje kicz. I na tym właśnie polega klimat. Na ścianach masy
reprodukcji stworzonych przez poślednich malarzy, gadżety z zeszłego
wieku - podróbki i takie tam. Mnóstwo zabawnych napisów i pułapek.
Stoły do bilarda i tej takiej śmiesznej gry, co się plastikowym
krążkiem jeździ po superśliskim stole.

A jedzenie? Rozkosz !!!

Jeszcze wszystkiego nie spróbowałam, ale stek po zbójnicku z grilla -
poezja, kiełbasa....kurczę, jak się zwała.... No, ale taka biała
zwinięta na patyku - pychotka. I sposób podania - na plastikowych
talerzach, co
prawda, ale za to estetycznie, z sałatką i nawet ubrane owockami.

Obsługa bardzo miła - naprawdę polecam (np. jako doskonałe miejsce
zbiórki dla spotkania Warszawiaków z Grupy, na które od dłuższego
czasu
nalegam ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-08-30 11:48:32

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał w
wiadomości
p.com.pl...

> Obsługa bardzo miła - naprawdę polecam (np. jako doskonałe miejsce
> zbiórki dla spotkania Warszawiaków z Grupy, na które od dłuższego
> czasu nalegam ;-))

To rzuć propozycję terminu. Ja się piszę (ale nie w przyszły weekend,
bo będę się wtedy objadał jedzeniem litewskim), może Joanna też się
wybierze, a jak Bóg da, to jeszcze parę osób się znajdzie.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

dla jednej osoby