ile cukru?

1. Data: 2004-04-23 12:50:53

Temat: ile cukru?
Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to banalne pytanie, ale bardzo proszę o odpowiedź.
Ile cukru dajecie do kawy, tak mniej więcej na 2 filiżanki? Oczywiście przy
założeniu, że nie dodaje się już śmietanki ani tego typu innych wynalazków.
Ostatnio przyszło mi do głowy, że ja chyba daję za dużo (ok. 2 łyżeczek).
likaon

1. Data: 2004-04-23 13:10:08

Temat: Re: ile cukru?
Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wynalazków.
> Ostatnio przyszło mi do głowy, że ja chyba daję za dużo (ok. 2 łyżeczek).

Czy nie uderza Was podobienstwo postu likaona i Madei (dwa watki nizej)?
:)))

Kredka
ps. ja nie slodze :>

1. Data: 2004-04-23 13:15:30

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kredka" <p...@U...o2.pl> napisał w wiadomości
> Czy nie uderza Was podobienstwo postu likaona i Madei (dwa watki nizej)?
> :)))

Sadzilam ze obejdzie sie bez komentarza :-)))))
Hafsa

1. Data: 2004-04-23 13:21:57

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nie uderza Was podobienstwo postu likaona i Madei (dwa watki nizej)?
A co w tym dziwnego? Czyżby cukier był gorszy od soli?
likaon

1. Data: 2004-04-23 13:34:48

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "likaon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wynalazków.
> Ostatnio przyszło mi do głowy, że ja chyba daję za dużo (ok. 2 łyżeczek).

Ha ha, bardzo śmieszne! Ja daję ile wlezie, najwyżej nie mieszam.
Ewa

1. Data: 2004-04-23 13:44:53

Temat: Złośliwcy!
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodziło mi o to, żeby dostać jakąś gotową receptę na to, ile dawać do
zupy soli. Tak po prostu, jak zapytałam - zależało mi na odpowiedzi, ile
dodajecie soli. Jestem ciekawa, czy mam już taką znieczulicę na sól, że tak
dużo jej dodaję, czy też inni solą podobnnie. A pytanie stąd, że sól w
nadmiarze podobno szkodzi. No i tyle! Ale złośliwców i szyderców tu na
grupie mnóstwo. Pytanie zbyt banalne! A jak zapytać o coś szczególniejszego,
to nikt nic nie wie, albo nie chce odpowiadać (np. w moim pytaniu o agar).
Ewa
No to ile tej soli? :-)

1. Data: 2004-04-23 13:51:01

Temat: :)
Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czemu sie od razu tak denerwujesz? :)
Po prostu pierwszy raz widze, ze ktos pisze listy wedlug szablonu,
wstawiajac w odpowiednie miejsca potrzebne dane :D

A soli na oko syp :P Albo na szczypty..
Kredka

1. Data: 2004-04-23 13:53:38

Temat: Re: :)
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> A soli na oko syp :P

Do zupy ma sypac, a nie na oko!

1. Data: 2004-04-23 14:00:15

Temat: Re: Złośliwcy!
Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> No to ile tej soli? :-)
To zalezy od wielu czynników, również od Ciebie w którym dniu cyklu jesteś i
jaki jest stan Twych hormonów. Radzę Ci zrobić przez pól roku "wykres solny"
i następnie stosowac tak otrzymane wyniki empiryczne konfrontując je z
ocvzekiwaniami domowników.
likaon

1. Data: 2004-04-23 14:01:49

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha ha, bardzo śmieszne! Ja daję ile wlezie, najwyżej nie mieszam.
Tak samo rób i z solą.
likaon

Re: brak pomyslu na deserek dla rocznego dziecka
Re: Sambal oelek
Re: Szynkowar
sałatka z kurczaka i carry
Galaretka bez żelatyny