ile czasu trwa suszenie jabłek

61. Data: 2012-05-17 12:59:14

Temat: Re: ile czasu trwa suszenie jabłek
Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Thu, 17 May 2012 12:20:25 +0200, Maciej Bojko napisał(a):

> ?
> Po grzyba wpierniczasz tu jeszcze wątek religijny? Skąd?

Niektórzy niekatolicy mają paranoję nienawiści i złosci na tle katolików.
To dlatego.

Żal mi Ciebie. Musisz być strasznie nieszczęśliwa.

62. Data: 2012-05-17 13:32:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 May 2012 14:59:14 +0200, kika napisał(a):

> Żal mi Ciebie. Musisz być strasznie nieszczęśliwa.

Z ust mi to wyjęłaś. Wyrazy współczucia. Mogę Ci jakoś pomóc?

63. Data: 2012-06-02 20:13:00

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.05.2012 22:08, Stokrotka pisze:
> Używana suszarka bywa pszyczyną alergi, dlatego nie nadaje się do
> dożewania,
> a i zamknięta w mniej używanym pokoju może powodować alergię.

Kocham Cię! :D

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

Kostka rosołowa, vegeta, margaryna itp.
Re: Kuriera z Siódemki
Dla wysokich i grubasów ...
AD: ~~** DownLoad floral & Ornament designs Designs for F.REE !! **~~
W kwestiach organizacyjnych...