informacja

31. Data: 2008-07-19 10:49:22

Temat: Re: informacja
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze:
[..]
> Słuchajcie!
>
> Wy tu sobie gadu gadu, a ja wciąż nie wiem, jak go poniżyć! Ludzie,
> pomóżcie!

Może zaproponuj mu, że zostaniesz jego promotorem... ;-DDD
To go powinno... poniżyć... Chociaż już teraz mam wątpliwości ;-DDD.
Nazwanie bucem nie poniża, dyskusja z jego poglądami poniża...,
cytowanie nagłówków jego wiadomości też poniża... No już nie wiem. On ma
odwrócone postrzeganie ;-P.

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl

32. Data: 2008-07-19 20:55:35

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Delta pisze:

> A ja mam takie pytanie... czy to wezwanie do sądu zostanie wysłane na
> maila czy tu na grupę? Bo o ile mi wiadomo należy znać adres
> zamieszkania pozwanego. I co będzie z potwierdzeniem odbioru przesyłki?

srednio rozgarnieta malpa jest w stanie sie ze mna spotkac osobiscie
oraz znalezc info gdzie mozna mnie spotkac...

a pozwu jak niema tak niema...

pozdrawiam
SlawcioD

33. Data: 2008-07-19 20:58:59

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

robercik-us pisze:
> Delta pisze:
> [..]

> Myślę, że jak by się bardzo chciało, to adres można zawsze zdobyć... w
> jakiś tam 'magiczny' sposób.
> Jak dla mnie jednak, po prostu mamy do czynienia z przypadkiem ciężkich
> zaburzeń tak emocjonalnych, jak i w sferze poznawczej. ;-P

takie flustracje powoduje np. brak seksu ;)

> Tego przypadku nie da się leczyć przez Internet. ;-DDD
> Jak ktoś sfiksował, to już tylko specjalista... i hospitalizacja. Innej
> możliwości tu nie widzę. ;-)))
> Nie czytać nic... źle, czytać za dużo... można sfiksować. Tak źle i tak
> nie dobrze ;-DDD.

wszystko jest dla ludzi... nawet wiedza czy tez ksiazki... tylko trzeba
umiec z nich kozystac... tak jak sie korzysta z wodki - co by nastepnego
dnia nie miec bolu glowy ;)

pozdrawiam
SlawcioD

34. Data: 2008-07-20 07:33:15

Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jul 2008 01:24:16 +0200, SlawcioD napisał(a):

> W takim razie spotkam sie z Panem w sadzie!!
>
> Czy zechce Pan ujawnic swoje dane abym mogl zlozyc odpowiedni pozew
> sadowy, czy mam je zdobyc przez prokurature!! To, co Pan robi wykracza
> nie tylko poza NETYKE, ale rowniez narusza odpowiednie przepisy KPC.

Ale po co przyciągnęliście go na pl.soc.prawo... :( jeden już taki tam
jest, strach na wróble...

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

35. Data: 2008-07-20 07:47:59

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olgierd pisze:

> Ale po co przyciągnęliście go na pl.soc.prawo... :( jeden już taki tam
> jest, strach na wróble...

ale on sam tam polazl... jako ze pl.soc.prawo tez czytuje to jakos mnie
tak natknele co by zobaczyc czy go tam nie ma... no i niestety..

pozdrawiam
SlawcioD

36. Data: 2008-07-20 07:54:42

Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2008 09:47:59 +0200, SlawcioD napisał(a):

> ale on sam tam polazl... jako ze pl.soc.prawo tez czytuje to jakos mnie
> tak natknele co by zobaczyc czy go tam nie ma... no i niestety..

NETYKA ;-)
BTW do rekordu i tak mu daleko. Mam w pracy gościa, który na forum X
używa jakiegoś tam nicka, zaś na innym forum ktoś inny używa tego samego
nicka. I ten gość żąda zablokowania tego nicka, bo 'jemu prawa do nicka
przysługują'. I grozi... ;-)

37. Data: 2008-07-20 07:59:19

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olgierd pisze:

> [...]
> używa jakiegoś tam nicka, zaś na innym forum ktoś inny używa tego samego
> nicka. I ten gość żąda zablokowania tego nicka, bo 'jemu prawa do nicka

ten tutaj ma rozdwojenie jazni - pisze jako kasia i jako dr. ;D

pozdrawiam
SlawcioD

38. Data: 2008-07-20 09:42:06

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-07-2008 o 09:54:42 Olgierd <n...@r...org> napisał(a):

> [...]
> używa jakiegoś tam nicka, zaś na innym forum ktoś inny używa tego samego
> nicka. I ten gość żąda zablokowania tego nicka, bo 'jemu prawa do nicka

No i fajowo!

Przecież ostatnio nudno było, od kiedy Arnold Buzdygan zniknął...

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

39. Data: 2008-07-21 07:29:37

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> Nie! Proszę, tylko nie PLONK.
>
> On nawet nie rozumie co to znaczy!
>
> Ja też bym chciał być pozwany, ale nie wiem jak buca poniżyć...
>
> Czy jak powiem:
>
> - A twój promotor jest głupi!
>
> to wystarczy?
>
> Ludzie, proszę o radę!
>
> --
> Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
> http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
> Śpieszmy się poznawać wiceministrów - tak szybko odchodzą...

Adamie - daj spokój.
Facet chciał znaleźć na grupie jakąś fajną laskę i podłączyć do niej swoją
elektrodę :-P
Nie udało się - to wylewa swoje frustracje.
Trzeba człowieka zrozumieć i mu współczuć - w końcu są wakacje i tak samemu
w toalecie, medytując o naukowych aspektach orgazmu, pewnie ciężko.
Cóż - dziecka z tego nie będzie, ale może chociaż habilitacja :-P

LM

40. Data: 2008-07-21 07:37:21

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
W dniu 2008-07-19 11:43, robercik-us napisał(a):
> Delta pisze:
>
> możliwości tu nie widzę. ;-)))
> Nie czytać nic... źle, czytać za dużo... można sfiksować. Tak źle i tak
> nie dobrze ;-DDD.

Witaj

.... i wzrok się psuje :-DDD ale popatrz ja na pewno przedawkowuje
czytanie i jakoś mi nie szkodzi ..... wiec chyba nie jest tak żle

--
Piotr M :)

Widocznie za mało przedkładasz wartości intelektualne nad tradycję :-P

LM

A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie
czy to nie wystarcza?
Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?
orgazm a aktwynosc intelektualna
prosba zwiazana z sytuacja na liscie