irak

1. Data: 2003-02-15 10:19:43

Temat: irak
Od: "alionoe" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę wszystkich ludzi o modlitwę o zażegnanie konfliktu irackego i pokój
na swiecie-wiara i modlitwa naprawdę czynią cuda, a tam cud jest
potrzebny...im więcej ludzi bedzie się modlić tym więcej można osiągnąć...

proszę też przekazcie tą prośbę tak wielu ludziom,portalom religijnym( i nie
tylko), itp jak tylko się da

dziękuję za każdą pomoc
gorąco pozdrawiam,
Alionoe

2. Data: 2003-02-15 12:33:34

Temat: Re: irak
Od: Yellow_Peril <yellow_peril@tnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b2l8uq$7p7$1@nemesis.news.tpi.pl>, a...@g...pl
napisał(a)...
> [...]
>
> proszę też przekazcie tą prośbę tak wielu ludziom,portalom religijnym( i nie

Jestem za... dokopaniem Saddamowi!
Będzie jednego fanatyka z bronią masowego rażenia mniej.
A zresztą NTG.

FUT: pl.soc.religia

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

3. Data: 2003-02-15 13:32:25

Od: "=^-^=" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę wszystkich ludzi o modlitwę o zażegnanie konfliktu irackego i pokój
> na swiecie-wiara i modlitwa naprawdę czynią cuda, a tam cud jest
> potrzebny...

Cudów nie ma. Modlitwa również nic Ci nie da, trzeba było pójść na
manifestacje pod ambasade amerykanska dzisiaj o 13.

im więcej ludzi bedzie się modlić tym więcej można osiągnąć...

Wydaje Ci się.

4. Data: 2003-02-15 15:14:10

Od: "WiseMan" <w...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tu sie bardzo mylisz. USA chodzi tylko o wyniszczenie gospodarcze Iraqu
tylko po to aby ich firmy mogly zaczac odbudowywac zniszczony kraj.
Dodatkowo ropa naftowa. Saddama mozna bylo zniszczyc kilka lat temu, ale
tego nie zrobili, dlaczego? Moim zdaniem zlikwidowanie Saddama to kwestia
jednego dobrze wyszkolonego oddzialu komandosow... i wojna jest niepotrzeban
i to lizanie #### USA przez Polske.
Pozdrawiam

P.S. FUT to robil tylko Ekspierd.

--

\/\/ I S E |\/| A N
A świstak siedzi bo sreberka były kradzione :-)

5. Data: 2003-02-15 15:42:59

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

a skąd wiesz że on ma broń masowego rażenia?
Wiadomo, że takową ma Izrael i prawdopodobnie Korea, ale jakoś nikt nie chce
ich rozbrajać.
pozdr tolo

6. Data: 2003-02-15 16:20:05

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@w...usunto.pl> napisał/a:

> P.S. FUT to robil tylko Ekspierd.

FUT robi się, gdy temat postingu odbiega od tematyki grupy. Taki niby Wise
jesteś, a nie wiesz o tym?

Tinue

7. Data: 2003-02-15 16:44:45

Od: "WiseMan" <w...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

FUT powinien dac rozpoczynajacy watek.
Twoj post odbiega od tematyki grupy.
I znow czepiasz sie mojeg nicka. Co to ciebie obchodzi jaki mam nick? Masz
nie odpisywac na moje posty.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283